درز مشخصات و تصاویر سونی اکسپریا X Ultra با صفحه‌نمایش 21:9

0
3184
درز مشخصات و تصاویر سونی اکسپریا X Ultra با صفحه‌نمایش 21:9

تا پیش از معرفی سری X، مدل Z Ultra‌ نمادی از بزرگ‌ترین سایز اسمارت‌فون‌های سونی محسوب شده و تعریف فبلت در این مجموعه بود. این نقش در دوره جدید به XA Ultra تعلق پیدا کرد اما امروز تصاویر و مشخصاتی از یک گوشی جدید که اکسپریا X Ultra نامیده می‌شود منتشر شد که در صورت به حقیقت پیوستن می‌تواند برای اولین بار پس از سال‌های متمامدی خون تازه‌ای را در رگ‌های سونی جاری سازد.

اکسپریا X Ultra طبق اطلاعاتی که امروز به دست آمده یک دیوایس بسیار بلندقامت با صفحه‌‌نمایش غول‌آسای 6.45 اینچی است که بدین‌ترتیب از تمامی رقبای خود ابعاد بزرگ‌تری خواهد داشت این صفحه‌نمایش ظاهرا در زمینه نسبتا تصویر نیز پا را از آنجه ال‌جی و سامسونگ در این زمینه انجام‌ داده‌‌اند نیز فراتر رفته و با نسبت تصویر 21:9 از 18:9 ال‌جی و 18.5:9 سامسونگ نیز طول بسیار بزرگ‌تری دارد. به وضوح صفحه‌‌نمایش در این گوشی در منبع این خبر اشاره نشده اما با توجه به سابقه سونی در این زمینه می‌توان انتظار یک پنل فول اچ‌دی با اندکی پیکسل بیشتر برای محقق شدن طول بیشتر پنل را داشت.

درز مشخصات و تصاویر سونی اکسپریا X Ultra با صفحه‌نمایش 21:9

طبق شایعات و خبرهای تأیید نشده توان پردازشی این گوشی با Snapdragon 660 تامین شده و 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی دارد. دوربین اصلی 19 مگاپیکسلی بوده و دوربین دوم نیز وضوح 13 مگاپیکسلی دارد. در زمینه سیستم‌عامل به اندروید 7.0 اشاره شده و باتری آن نیز دارای ظرفیت 3,050 میلی آمپر ساعت با پشتیبانی از Quick Charge 3.0 خواهد بود. در نهایت برخی منابع به حضور قابلیت ضد آب IP68 نیز در این گوشی اشاره کرده‌اند.

منبع

ارسال یک پاسخ