منتظر چهار گوشی گلکسی J جدید از سامسونگ باشید

0
1983
منتظر چهار گوشی گلکسی J جدید از سامسونگ باشید

امروز گزارش تازه‌ای منتشر شده است که در آن به این نکته اشاره شده که احتمالا سامسونگ در همین ماه جاری چهار گوشی گلکسی J جدید را معرفی می‌کند که همگی مثل پرچمداران اصلی سامسونگ در سال 2017 و 2018 به صفحه‌نمایش کشیده موسوم به Infinity Display مجهز هستند. چهار گوشی گلکسی J جدید با برخورداری از این صفحه‌نمایش‌ها، به توانائی رقابت بالائی نسبت به دیگر گوشی‌های سایز برندها به خصوص برندهای چینی ارزان‌قیمت همچون شائومی دست پیدا می‌کنند.

طبق این گزارش چهار گوشی گلکسی J جدید دارای حالت S Bike هستند که در آن بخش نوتیفیکیشن‌های گوشی هنگامی که کاربر در حال راندن دوچرخه است غیر فعال می‌شود. دیگر نکته جدید در این مدل‌ها به ویژگی Ultra Data Saving تعلق دارد که در آن به جز شش برنامه‌ای که کاربر خود تعیین می‌کند، بقیه اپلیکیشن‌ها اجازه اجرا در پس‌زمینه را نخواهند داشت. سومین ویژگی اشاره شده در این گزارش برای گوشی‌های جدید سری J سامسونگ به Turbo Speed technology تعلق دارد که در آن با بهینه‌سازی‌های نرم‌افزاری، به اپلیکیشن‌ها برای باز شدن سریع‌تر کمک شده و تجربه مولتی‌تسکینگ روان‌تری ارائه خواهد شد.

شائومی رد می نوت 5 پرو
Xiaomi Redmi Note 5 Pro

سامسونگ تا سه‌ماهه چهارم سال 2017، برترین برند در کشور هند بود اما از آن زمان به بعد شائومی این جایگاه را از آن خود کرده و سامسونگ در این میان تلاش‌های زیادی برای باز پس‌گیری جایگاه خود انجام داده است که از آن جمله باید به ارائه گلکسی J7 Duo اشاره کرد که به صورت مستقیم برای رقابت با نوت 5 پرو از شائومی عرضه شد. نکته جالب اینکه هر دوی این گوشی‌ها دارای دوربین‌های دوگان ههستیند اما در حالی که مدل سامسونگ تقریبا 253 دلار قیمت دارد مدل شائومی ارزان‌تر بوده و تقریبا با قیمت 223 دلاری عرضه می‌شود.

منبع

ارسال یک پاسخ