گلکسی نوت 5 حداقل 740 دلار قیمت دارد!

0
2208
آغاز فروش نوت5 در کشور تایوان

چند روزی از معرفی رسمی پرچمداران جدید سامسونگ در کلاس فبلت می‌‌گذرد. دو گوشی جدید این برند که گلکسی نوت 5 و گلکسی +‌S6 edge نام دارند نه‌تنها در ابعاد 5.7 اینچی صفحه‌نمایش Super AMOLED شباهت به یکدیگر دارند در یک مورد نیز کاملا همانند یکدیگر عمل می‌‌کنند. قیمت هردوی این گوشی‌های بسیار بالاست و به عنوان نمونه نوت5 حداقل 740 دلار قیمت دارد.

تایوان در بین تمامی بازارهای سامسونگ، اولین کشوری ست که گلکسی نوت 5 در آن عرضه شده است. دلیلی که برای انتخاب تایوان به عنوان نخستین کشور ارائه دهنده سری نوت مطرح شده، موفقیت بسیار بالای این سری در مدل‌های قبلی در این کشور است. قیمت در نظر گرفته شده برای نسخه 32 گیگابایت این گوشی رقم بسیار بالای 740 دلار است و نسخه 64 گیگابایتی نیز هزینه سنگین 820 دلاری را به کاربران تحمیل می‌کند. البته در حال حاضر نسخه 64 گیگابایتی در دسترس نیست و برای در اختیار داشتن آن حداقل باید دو هفته دیگر تا پایان رسیدن ماه آگوست به انتظار نشست. با نگاهی به این واقعیت که گلکسی نوت 5 نیز مثل سری S6 از کارت حافظه بی بهره است این انتظار برای خرید نسخه 64 بیتی با توجه به اختلاف اندک با نسخه 32 بیتی از یک سو و قیمت بسیار بالای آن از سوی دیگر چندان غیر منطقی نیز به نظر نمی‌رسد.

گلکسی نوت 5 - آغاز فروش نوت5 در کشور تایوان

سامسونگ قرار است نوت5 را در بازارهای آمریکا در هفته آینده یعنی از 21 آگوست به بعد عرضه کند و طبق خبرهای رسیده کاربران اروپایی باید به میزان بیشتری (ظاهرا تا پایان سال جاری میلادی) برای در اختیار گرفتن این گوشی به انتظار بنشینند.

منبع

ارسال یک پاسخ