بیل گیتس از موبایل اندرویدی استفاده می‌کند اما از چه مدلی؟

5
5642
بیل گیتس از موبایل اندرویدی استفاده می‌کند اما از چه مدلی؟

اگر از شما در مورد بهترین و کارآمدترین سیستم‌عامل موبایلی سوال پرسیده شود پاسخ شما چیست؟ این سوال بسته به شخصیت و نوع استفاده‌ای که از گوشی موبایل خود انجام می‌دهید می‌تواند متفاوت باشد اما تقریبا بدون هیچ شکی بین دو گزینه اندروید و iOS خواهد و دیگر پلتفرم‌ها مدت‌‌هاست که از این حوزه خارج شده‌اند. یکی از بهترین کسانی که می‌تواند به این سوال پاسخ دهد مدیر عامل سابق شرکت مایکروسافت، بیل گیتس است که در حال حاضر یک مشاور فناوری به حساب می‌آید.

 

 

بیل گیتس همانطور که در ویدئوی بالا می‌بینیم به سیستم‌عامل اندروید مهاجرت کرده (البته با حضور تعداد زیادی برنامه مایکروسافت!) چرا که ویندوز مدت‌هاست دیگر به صورت عملی از لیست انتخاب‌های موجود برای سیستم‌عامل‌های موبایلی خط خورده و حتی مایکروسافتی‌ترین افراد همچون گیتس هم ویندوزفون را به عنوان یک انتخاب مطرح نمی‌کنند. با اینکه می‌دانیم گوشی گیتس که زمانی عنوان ثروتمندترین فرد جهان را در اختیار داشت تا اینکه مدیرعامل آمازون این عنوان را از وی پس گرفت، اما وی مشخص نکرده است که از گوشی چه شرکتی و چه مدلی استفاده می‌کند. برای اینکه حدس بزنیم گیتس چه اسمارت‌فونی را در جیب دارد می‌توانیم از چند استدلال منطقی پیروی کنیم.

نخست اینکه بازار اسمارت‌فون‌های اندرویدی آمریکا به صورت عمده در اختیار سامسونگ، LG، موتورولا و گوگل است و نام‌های دیگری مثل HTC و سونی نیز در آن مطرح است که به دلائل مختلف شانس کمتری برای انتخاب شدن در مقابل چهار عنوان اول دارند. از بین این چهار شرکت بیشترین شانس در اختیار سامسونگ است، نه‌تنها به این علت که برند شماره یک دنیا و البته آمریکا در بخش گوشی‌های اندرویدی است بلکه به این خاطر که سامسونگ و مایکروسافت سابقه همکاری طولانی‌مدتی با هم دارند و از گلکسی S6 به این سو اپلیکیشن‌های مایکروسافت در گوشی‌های سامسونگ دیده شده است. بنابراین می‌توان اینگونه حدس زد که بیل گیتس 9 انتخاب از بین گوشی‌های سامسونگ دارد. شامل S6 و S7 و نسخه‌های edge آنها، مدل +S6 edge، گلکسی S8 و S8 پلاس، نوت 5 و نوت 8. در ابتدا سه مدل خانواده S6 و Note5 را به راحتی می‌توان خط زد چرا که هر چهار گوشی در سال 2015 ساخته شده‌اند که در آن زمان هنوز مایکروسافت در زمینه گوشی‌های موبایل فعال بود. در مورد S8 و S8 پلاس و همچنین نوت8 نیز به دلیل اینکه این گوشی بسیار جدید هستند و بیل گیتس مشغله بسیار زیادی در زمینه فعالیت‌های خود دارد نیز شانس بسیار کمی می‌توان قائل شد. در نهایت تنها گزینه‌‌های باقی مانده دو مدل S7 یا S7 edge هستند که همانطور که احتمالا می‌دانید گیتس چندان طرفدار ایده گوشی‌های دارای صفحه‌نمایش خمیده  نیست و همین علت تنها مدل باقی مانده Galaxy S7 است. بنابراین خانم‌ها و آقایان این شما و این هم گوشی بیل گیتس :‌ سامسونگ گلکسی S7

بیل گیتس از موبایل اندرویدی استفاده می‌کند اما از چه مدلی؟

منبع

5 دیدگاه

ارسال یک پاسخ