دایموند اومگا : گوشی جدید آرکوس با صفحه‌نمایش 18:9

2
4026
آرکوس دایموند اومگا : گوشی جدید آرکوس با صفحه‌نمایش 18:9

شرکت ذاتا فرانسوی آرکوس امروز از دو گوشی جدید رونمایی کرد؛ این دو گوشی جدید آرکوس شباهت غریبی به دو گوشی جدید کمپانی ZTE که ساعتی پیش معرفی شدند داشته و یکی دارای صفحه‌نمایش 18:9 است که آن را در ردیف نمونه‌های فول‌اسکرین سال جاری قرار می‌دهد و دیگری حاشیه‌های معمول و دکمه زیر صفحه‌نمایش دارد. گوشی جدید آرکوس با نام Diamond Omega به دسته پرچمداران تعلق داشته و در آن از پروسسور Snapdragon 835 همراه با 8 گیگ رم و 128 گیگابایت حافظ داخلی استفاده شده است. البته از اسلات حافظه در این مدل خبری نیست.

آرکوس دایموند اومگا : گوشی جدید آرکوس با صفحه‌نمایش 18:9

صفحه‌نمایش در این گوشی 5.73 اینچی بوده و وضوح آن 1080×2160 پیکسل یعنی همان FHD+ است. در پشت این مدل مثل Z17Z از ZTE، دو دوربین 23 و 12 مگاپیکسلی به چشم می‌خورد که دوربین 12 مگاپیکسلی در این میان گشودگی دیافراگم f/1.8 را عرضه می‌کند و در ترکیب با دوربین دوم به 2 برابر زوم اپتیکال نیز دست میابد. برای تکمیل شدن شباهت این گوشی به ZTE Z17S و کامل شک یکسان بودن این دو گوشی، دوربین‌های سلفی این مدل نیز دو نمونه 5 مگاپیکسلی است که افکت بوکه را نیز عرضه می‌کنند.

آرکوس دایموند اومگا : گوشی جدید آرکوس با صفحه‌نمایش 18:9

باتری دستگاه 3,100mAh ظرفیت دارد و از پورت USB Type-C نیز بهره می‌برد. به عنوان تنها تفاوت مهم در طراحی بدنه این گوشی با همتای ZTE آن باید به سنسور اثر انگشت اشاره کنیم که در دایموند اومگا به جای آنکه درون رابط کاربری گنجانده شود این بار پشت دستگاه قرار دارد.

منبع

2 دیدگاه

ارسال یک پاسخ