سامسونگ Galaxy S9 با اسلوموشن 480 فریم بر ثانیه می‌آید؟

2
3275
سامسونگ Galaxy S9 با اسلوموشن 480 فریم بر ثانیه می‌آید؟

سامسونگ امروز اطلاعاتی در مورد سنسور دوربین جدید ISOCELL خود منتشر کرده که به احتمال فراوان در پرچمدار بعدی این برند یعنی سامسونگ Galaxy S9 به کار می‌رود. در این سنسور جدید به لطف سه ساختار سه‌لایه سریع، دوربین‌های سامسونگ قادر به فوکوس دقیق‌تر و سریع‌تری هستند که به آن Dual Pixel Super Phase Detection اطلاق می‌شود. به گفته سامسونگ، این فوکوس Super PD می‌تواند حتی در نور کم نیز فاصله شیء در حال حرکت با سرعت بالا را تا دوربین تخمین زده و در نتیجه فوکوس دقیق‌تر و سریع‌تری را ایجاد کند. نکته‌ جالب دیگر در این سنسور که شاید سامسونگ Galaxy S9 را در میان رقبای 2018 خود برحسته کند قابلیت برداشت اسلوموشن 480 فریم در ثانیه این سنسور جدید است. البته سونی در مدلی مثل XZ Premium به دو برابر این سرعت یعنی 960 فریم در ثانیه برای اسلوموشن دست پیدا کرده است اما نکته مهم این است که سونی این سرعت را در وضوح 720p‌ ارائه می‌کند در حالی که سنسور جدید سامسونگ از اسلوموشن 480fps در وضوح 1080p پشتیبانی  خواهد کرد و در نتیجه در مقایسه با سونی دست بالاتر را خواهد داشت.

سامسونگ Galaxy S9 با اسلوموشن 480 فریم بر ثانیه می‌آید؟

نکته دیگری که شاید سامسونگ Galaxy S9‌ و سنسور دوربین آن را بالاتر از نمونه سونی قرار دهد به مدت زمانی‌ست که این اسلوموشن در آن اتفاق می‌افتد که شاید در مقایسه با زمان‌ بسیار کوتاهی سونی که در کسری از ثانیه است، بیشتر بوده و کیفیت بالاتری را در این مورد ارائه کند.

سامسونگ Galaxy S9 با اسلوموشن 480 فریم بر ثانیه می‌آید؟

طبق خبرهائی که در طی یکی دو هفته گذشته در مورد S9 و S9 پلاس و دوربین 12 مگاپیکسلی اصلی این دو گوشی منتشر شده، این دوربین مثل گوشی تاشوی W2018 دارای دیافراگم متغیر از f/1.5 تا f/2.4 است و بنابراین می‌تواند در موقعیت‌های مختلف کاربری‌های متفاوتی را ارائه کند. ظاهرا سامسونگ قرار است دو گوشی گلکسی S9 و S9 پلاس را تا یک ماه دیگر در نمایشگاه MWC 2018 در بارسلون به نمایش بگذارد.

منبع

2 دیدگاه

ارسال یک پاسخ