شارژر ماشینی اوپو با فناوری SuperVOOC فقط 30 دلار!

1
2374
شارژر ماشینی اوپو با فناوری SuperVOOC فقط 30 دلار!

فناوری شارژ سریع این روزها یکی از مهم‌ترین مسائل برای کاربران موبایل بوده و شارژرهای مختلف متناسب با این فناوری از سوی شرکت‌‌های مختلف عرضه می‌شود. یکی از انواع شارژرهای سیع، شارژر ماشینی ست که البته یافتن نمونه‌های اصلی و بدون مشکل آنها به خصوص در بازارهایی مثل بازار داخلی ایران کار چندان ساده‌ای نیست. شرکت اوپو امروز از یک شارژر ماشینی جدید که با فناوری شارژ سریع Super VOOC این شرکت متناسب است رونمائی کرده که می‌تواند توان 50 واتی فوق‌العاده‌ای را در اختیار گوشی‌‌های پشتیبانی‌کننده از این فناوری مثل نسخه لامبورگینی اوپو Find X، اوپو R17 Pro و Oppo Find X Flash Edition قرار دهد.

شارژر ماشینی اوپو با فناوری SuperVOOC فقط 30 دلار!

اگر هیچ‌یک از این سه مدل اشرافی را در اختیار ندارد جای نگرانی نیست چرا که همچنان با این شارژر می‌توانید مدل‌های R15، اوپو R17، اوپو R15 Pro و R11s را با فناوری استاندارد VOOC و توان پائین‌تر 20 واتی شارژ نمائید. طبیعتا این شارژر به هر گوشی دیگری نیز قابل اتصال است اما در این حالت توان خروجی آن تنها به 10 وات محدود خواهد بود.

شارژر ماشینی اوپو با فناوری SuperVOOC فقط 30 دلار!

قیمت در نظر گرفته شده برای این شارژر ماشینی Super VOOC شرکت اوپو تنها 199 یوان (نزدیک به 30 دلار آمریکا) است و همراه آن هیچ کابلی برای اتصال ارائه نمی‌شود. البته نگفته پیداست که برای دریافت خروجی‌های با توان بالای این شارژر باید اقدام به تهیه یک کابل ضخیم مناسب به صورت جداگانه نمائید این کابل البته طبیعتا در جعبه گوشی شما وجود دارد اما در صورتی که به کابل دوم احتیاج داشتید نیز می‌‌توانید آن را از اوپو با قیمت 60 وان (10 دلار) تهیه کنید.

منبع

یک دیدگاه

ارسال یک پاسخ