شیائومی Mi AirDots 2 SE هدست بی‌سیم 24 دلاری!

2
2582
شیائومی Mi AirDots 2 SE هدست بی‌سیم 24 دلاری!

هدست‌های کاملا بی‌سیم این روزها یکی از داغ‌ترین لوازم جانبی قابل تهیه برای گوشی‌های موبایل هستند که جدا از نمونه‌‌های گران‌قیمت و پیشرفته‌ای مثل AirPods Pro از اپل و Sony WF-1000XM3، در لیست تولیدات دیگر شرکت‌ها از جمله هواوی با FreeBuds 3i و شیائومی با AirDots Pro نیز وجود دارد. شرکت شیائومی امروز از محصول جدیدی در این سری با نام Mi AirDots 2 SE رونمایی کرده که با رقم تنها 170 یوان (نزدیک به 24 دلار) یکی از ارزان‌قیمت‌ترین نمونه‌ها در این کلاس به حساب می‌آید؛ Mi AirDots 2 SE برای مقایسه کمتر از نصف قیمت AirDots 2s این شرکت قیمت دارد.

شیائومی Mi AirDots 2 SE هدست بی‌سیم 24 دلاری!

تفاوت اصلی مدل SE با 2s را باید در پشتیبانی نشدن کد کیفیت بالای LHDC در این هدست جدید جست‌وجو کرد اما از AAC‌ و اتصال بلوتوث 5.0 در آن به خوبی پشتیبانی می‌شود که با ارسال همزمان سیگنال‌های صوتی به هر دو گوشی هدست، کانکشن با ثباتی را به نمایش می‌گذارد.

شیائومی Mi AirDots 2 SE هدست بی‌سیم 24 دلاری!

وزن هر گوشی این هدست تنها 4.7 گرم است و باتری آن‌ها برای گوش دادن به موسیقی برای 5 ساعت کافی خواهد بود. با اضافه کردن باتری درون کیس 48 گرمی این مجموعه، دوام باتری به 20 ساعت افزایش می‌یابد. زمان شارژ این باتری 1.5 ساعت اعلام شده و برای شارژ نیز در نبود شارژ بی‌سیم، باید از اتصال USB-C استفاده کرد.

AirDots 2 SE البته همچنان به کنترلرهای لمسی و گزینه‌‌ای برای تشخیص قرار گرفتن آن‌ها در گوش، مجهز بوده که در مواقع خارج کردن آن‌ها از گوش، موسیقی را متوقف کرده و با گذاشتن مجدد آن‌ها، دوباره موسیقی را برقرار می‌سازد. از دیگر نکات جالب در مورد این هدست باید به تلفیق کامل آن با رابط کاربری MIUI‌ شیائومی اشاره که کرد که علاوه بر نمایش میزان شارژ باتری هر گوشی هدست، به محض باز کردن درِ کیس حاوی این گوشی‌ها نیز، شناسایی آن‌ها به‌صورت خودکار صورت می‌پذیرد.

شیائومی Mi AirDots 2 SE هدست بی‌سیم 24 دلاری!

در این هدست از آن‌چه حذف نویز محطیی یا Environmental Noise Cancellation گفته می‌شود پشتیبانی می‌گردد، قابلیتی که در نسخه گران‌تر 2s نیز وجود دارد و صرفا برای حذف نویز در حین تماس با استفاده از دو میکروفون این مجموعه به کار می‌رود و به معنای حضور حذف نویز اکتیو مثل هدست‌های پیشرفته این رده (همچون AirPods Pro) نحواهد بود.

منبع

2 دیدگاه

ارسال یک پاسخ