لایفوتک ، اولین مجله الکترونیکی تعاملی ایران منتشر شد

1
1791
لایفوتک ، اولین مجله الکترونیکی تعاملی ایران منتشر شد

اولین مجله الکترونیکی-تعاملی در حوزه سبک زندگی و فناوری با نام LOT یا لایفوتک منتشر شد. این مجله که هدف آن انتقال مفاهیم حوزه‌ی فناوری اطلاعات و ارتباطات با زبانی ساده است، قصد دارد تا تازه‌ترین اتفاقات این حوزه را در قالب یک مجله تمام الکترونیکی به صورت هفته‌نامه آن هم با زبانی ساده و امروزی در اختیار کاربران قرار دهد.

این مجله در واقع استارتاپی نوپاست که با رویکرد تولید محتوای الکترونیکی، دریچه ای نو را در صنعت رسانه گشوده است. ” لایفوتک ” با ایجاد فضایی محاوره ای و جذاب، پلی از مدرنیته به رسانه های سنتی زده است. با ” لایفوتک ” می‌توانید احساس خوشایند ورق زدن مجله را روی موبایل یا کامپیوترتان تجربه کنید و از محتوای چند رسانه ای آن لذت ببرید.

در این مجله الکترونیکی که به دست تیم فنی لایفوتک برای اولین بار با این سبک طراحی و اجرا شده است، تمام تلاش این خواهد بود که فناوری حوزه‌های مختلف معرفی و مورد ارزیابی قرار بگیرد و سپس در اختیار کاربران گذاشته شود.

لایفوتک ، اولین مجله الکترونیکی تعاملی ایران منتشر شد

لایفوتک ترکیب دو عبارت ساده‌ی زندگی و تکنولوژی است و تیم لایفوتک پس از سال‌ها تجربه در دنیای پهناور فناوری این‌بار با نگاهی نو پا به عرصه نهاده تا بتواند مسئولیت خود را در حوزه ارائه مطالب و به‌روزترین متدهای آموزشی به زبان ساده ایفا کند. این تیم پس از چند سال تحقیق و برنامه‌ریزی در خصوص ایجاد راهی نوین برای ارائه مطالب در حوزه فناوری، تصمیم گرفت تا اولین مجله الکترونیکی-تعاملی ایران را با رویکرد زندگی به همراه تکنولوژی تولید و منتشر کند. در این مجله الکترونیکی به ابزارهای مختلف هوشمندی از پوشیدنی‌ها تا سوارشدنی‌ها پرداخته می‌شود.

اما آنچه که این مجله را از دیگر مجلات متمایز می‌کند، قالب تعاملی آن و سبز بودن آن است، با توجه به آنلاین بودن این مجله، ابزار مناسبی برای ارتقاء فرهنگ حفاظت از منابع طبیعی است. پیوند به سایت‌های دیگر، نمایش ویدئو، پخش صوت و اجرای فایل های انیمیشنی از قابلیت‌های منحصر به فرد این مجله الکترونیکی به شمار می‌رود. در نهایت همه این کارها به این دلیل است که کاربران با سرعت رو به رشد تکنولوژی همگام شوند و یا حتی وقتی برای خرید محصولی به بازار مراجعه می‌کنند بتوانند انتخاب بهتری را بر اساس نیازهای خود و البته سازگار با محیط زندگی داشته باشند.

هم اکنون قادر هستید تا به صورت رایگان،  این مجلات را مشاهده و مطالعه کنید.

یک دیدگاه

ارسال یک پاسخ