مردادماه سومین کمپ استعدادیابی ایرانسل-لالیگا

1
2931
مردادماه سومین کمپ استعدادیابی ایرانسل-لالیگا

Sponsored

سومین کمپ استعدادیابی ایرانسل-لالیگا در مردادماه سال جاری برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این کمپ استعدادیابی ویژه پسران 11 تا 13 ساله است و افرادی که در دو دوره قبلی شرکت نکرده‌اند می‌توانند در این دوره شرکت کنند.

برای شرکت در سومین دوره کمپ ایرانسل-لالیگا خانواده نوجوانان 11 تا 13 سال می‌توانند یک دقیقه ویدیو از بازی فوتبال فرزندانشان به نشانی irancell.ir/camp ارسال کنند.

ویدیوهای رسیده پس از پایان مهلت ارسال در 29 تیرماه جاری توسط یک تیم کارشناس استعدادیابی مورد ارزیابی قرار گرفته و از بین شرکت کنندگان 66 نفر به این کمپ برای آموزش سه روزه در مرداد ماه امسال دعوت خواهند شد.

پیش از این دو کمپ در اسفندماه سال گذشته و اردیبهشت ماه سال جاری با حضور بازیکنان و سفیران استعدادیابی از لالیگا نظیر ژولیو باپتیستا و گایزگا مندیتا در کنار جمعی از بازیکنان حال حاضر و پیشکسوتان تیم‌ ملی و باشگاه‌های داخلی ایران برگزار شد.

در دو کمپ قبلی 180 بازیکن نوجوان شناسایی شده و آموزش دیدند.

سومین کمپ فوتبال ایرانسل-لالیگا نیز در راستای تفاهم نامه‌‌ای که بین ایرانسل و سازمان لیگ اسپانیا، لالیگا، با دو هدف فراهم آوردن دسترسی مشترکان ایرانسل به محصولات و محتوای ویدئویی باکیفیت و اختصاصی لالیگا و بهبود کیفیت فوتبال در ایران به ویژه در میان جوانان منعقد شده است، برگزار خواهد شد.

یک دیدگاه

  1. با سلام.ای کاش وقت ثبت نام واسه کمپ فوتبال رو افزایش میدادین..پسر من خیلی مستعده،ولی ما با خبر نبودیم..الان دلشکسته شده از وقتی فهمیده

ارسال یک پاسخ