معرفی پاناسونیک Eluga X1 و X1 Pro خوش‌قیمت، خوش‌فرم

1
2825
معرفی پاناسونیک Eluga X1 و X1 Pro خوش‌قیمت، خوش‌فرم

گوشی‌های سری Eluga شرکت پاناسونیک که عمدتا در بازار رقابتی هند عرضه می‌شوند معمولا از مشخصات مناسب و ظاهری راضی‌کننده برخودار بوده و در زمینه قیمتی نیز رقبای خود را به چالش می‌کشند؛ از جمله این مدل‌ها می‌توان به Eluga C با قیمت 200 دلاری، Eluga A3 با قیمت 176 دلاری و Eluga I3 Mega با قیمت 177 دلاری اشاره کرد. پاناسونیک Eluga X1 که امروز همراه با نسخه Pro آن به صورت رسمی معرفی شد نیز در این زمینه استثنا نیست و بار دیگر با گوشی‌های خوش‌فرمی با قیمت مناسب روبرو هستیم. پاناسونیک Eluga X1 و نسخه Pro آن در رده میانی رو به بالای بازار قرار گرفته و بنابراین انتظار نسبتا زیادی از آنها می‌رود.

معرفی پاناسونیک Eluga X1 و X1 Pro خوش‌قیمت، خوش‌فرم

پاناسونیک Eluga X1 و X1 Pro هر دو بدنه یکسانی دارند اما در نسخه پرو از رم 6 گیگابایتی و حافظه 128 گیگابایتی استفاده شده که در نسخه عادی از آنها خبری نیست. هر دو گوشی دارای پروسسور پیشرفته رده میانی مدیاتک Helio P60 مجهز به 8 هسته حداکثر 2 گیگاهرتزی هستند و صفحه‌نمایش آنها نیز 6.18 اینچی فول اچ‌دی پلاس با شکاف نچندان جذاب بالائی هستند. شیشه محافظ پشت و روی هر دو مدل از نوع Gorilla Glass 3 است که با وجود آنکه آخرین ورژن این فناوری به حساب نمی‌آید اما برای مدلی در رده میانی، قابلیت راضی‌کننده‌ای به حساب می‌آید و در بخش میانی گوشی‌ها نیز از فریم فولادی استفاده شده است.

معرفی پاناسونیک Eluga X1 و X1 Pro خوش‌قیمت، خوش‌فرم

طراحی دوربین‌های بخش پشتی مثل تعداد بیشماری دیگری از گوشی‌های اندرویدی، پیرو طراحی اپل در این زمینه یعنی جای‌گیری عمودی در کناره سمت چپ است و در آن از دو دوربین 16 و 5 مگاپیکسلی استافده شده است. در جلو نیز یک دوربین 16 مگاپیکسلی دیگر قرار دارد. بر بالای صفحه‌نمایش ظاهرا از سیستم تشخیص چهره پیشرفته مادون قرمز استفاده شده که تا 256 نقظه را در چهره افراد حتی در تاریکی تشخیص می‌دهد. برخلاف اپل اما این تنها راه تعیین هویت بیومتریک دستگاه نبوده و سنسور اثر انگشت نیز در پشت گوشی همچنان حضور دارد.

معرفی پاناسونیک Eluga X1 و X1 Pro خوش‌قیمت، خوش‌فرم

ارائه با اندروید 8 Oreo، پشتیبانی از دو سیم‌کارت، باتری 3,000mAh (با شارژ وایرلس در نسخه Pro) و حضور هر دو پورت USB-C و جک هدست سایر مشخصات این گوشی‌ها را تشکیل می‌دهند. سری پاناسونیک Eluga X1 در دو رنگ نقره‌ای و خاکستری تیره ارائه شده و در حالی‌که نسخه عادی با هدفون پاناسونیک ارائه می‌شود، همراه نسخه پرو یک شارژر وایرلس خواهد بود. قیمت در نظر گرفته شده برای نسخه عادی و Pro دستگاه به ترتیب 22,990 روپیه (نزدیک به 310 دلار آمریکا) و 26,990 روپیه (نزدیک به 360 دلار آمریکا) است.

منبع

یک دیدگاه

ارسال یک پاسخ