گلکسی M سامسونگ رسما تأیید شد؛ به زودی در بازار

1
2623
گلکسی M سامسونگ رسما تأیید شد؛ به زودی در بازار

در لیست اسمارت‌فون‌های سامسونگ در حال حاضر گوشی‌های ارزان‌قیمت در سری گلکسی J و گلکسی C، مدل‌های میانی رو به بالا در سری گلکسی A و مدل‌های پیشرفته و پرچمدار نیز در سری گلکسی S و گلکسی Note قرار می‌گیرند این روند اما ظاهرا قرار است با حضور یک سری جدید به نام گلکسی M دچار تغییر شود. سری گلکسی M ظاهرا تعریف تازه‌ای از گوشی‌های ارزشمند رده میانی سامسونگ بوده و هدف از ارائه آن، احتمالا رقابت با گوشی‌های هم‌سطح برندهای چینی خواهد بود.

از سری گلکسی M تا به امروز در خبرها و شایعات مرتبط با سامسونگ به عنوان اولین گوشی دارای ناچ در این برند یاد شده و درست پس از آنکه سامسونگ طرح‌های مختلف خود برای صفحه‌نمایش‌های موسوم به Infinity با ناچ‌های مختلف را به نمایش گذاشت، Galaxy M کاندید اولین گوشی دارای طراحی Infinity V (بخوانید ناچ قطره‌ای) لقب گرفت. سامسونگ چندی پیش از گلکسی A8s با سلفی پانچ شده در صفحه‌نمایش رونمائی کرد و حالا ظاهرا نوبت به گوشی‌های رده پائین‌تر سامسونگ در سری گلکسی M رسیده است. این خبرها که تا به امروز از سطح شایعه فراتر نرفته بود بالاخره توسط یک منبع معتبر تأیید یعنی خود سامسونگ تأیید شد!

گلکسی M سامسونگ رسما تأیید شد؛ به زودی در بازار

شرکت سامسونگ امروز صفحه جدیدی را در سایت خود به نمایش گذاشت که در آن، تصویری از گوشی Galaxy M همراه با برخی اطلاعات از جمله زمان رونمائی از آن در 28 ژانویه (8 بهمن 1397) دیده می‌شود. در قسمت‌های شش‌گانه این سایت به اطلاعاتی کلی از جمله شمای ظاهری پشت و جلوی دستگاه، شکل دوربین‌های دوگانه، اشاره به یک باتری قوی، سرعت بالای شارژ از طریق USB-C و یک پروسسور قوی اشاره شده که البته همه در حد کلیات بوده و جزئیات در آن جائی ندارد.

گلکسی M سامسونگ رسما تأیید شد؛ به زودی در بازار

یک نکته جالب در مورد تصاویر حاضر در این سایت، بسنده کردن به قسمت‌های بالای صفحه‌نمایش و به نمایش در نیامدن بخش‌ پائینی صفحه‌نمایش است که احتمال حضور حاشیه‌ای ضخیم برخلاف قسمت بالائی را تقویت می‌کند.

گلکسی M سامسونگ رسما تأیید شد؛ به زودی در بازار

برخی منابع خبری از این گوشی با نام Galaxy M20 یاد کرده‌اند اما هنوز اطلاعات کامل‌تری در مورد این مدل در دسترس نیست.

منبع

یک دیدگاه

ارسال یک پاسخ