با Gear VR‌ جدید سامسونگ آشنا شوید؛ مخصوص Note7

0
2335
نمایش تصویر عینک واقعیت مجازی جدید سامسونگ برای نوت 7

پدیده واقعیت مجازی یا Virtual Realty که از آن با عنوان VR‌نیز یاد می‌شود یکی از جدی‌ترین عرصه‌های تحول فناوری در سال‌های پیش رو به به حساب می‌آید تا جایی که شرکت‌های مختلف تولید‌کننده موبایل همزمان با ارائه یک گوشی پیشرفته، هدست واقعی مجازی آن را نیز به بازار ارائه می‌کنند. این بار نوبت تماشای تصویری از جدیدترین نسخه Gear VR سامسونگ است که اندکی پیش از ارائه رسمی در دسترس قرار گرفته و از آن به عنوان دیوایس واقعیت مجازی نوت‌7 یاد می‌شود.

این هدست که تصویر آن را در پایین می‌توانید مشاهده کنید اولین باری نیست که در یک خبر تایید نشده ظاهر می‌شود اما این بار تصویر واضح‌تری از آن به نمایش درآمده است. یکی از دلائلی که Gear VR قبلی سامسونگ در Note7 قابل استفاده نخواهد بود، به پورت USB‌ آن تعلق دارد چرا که تقریبا طبق تمامی اطلاعات به دست آمده پورت USB حاضر در Note7 بالاخره به USB Type-C ارتقا یافته و بدین‌ترتیب عینک‌های واقعیت مجازی قبلی سامسونگ که دارای پورت microUSB هستند طبیعتا با این دیوایس قابل استفاده نخواهند بود.

نمایش تصویر عینک واقعیت مجازی جدید سامسونگ برای نوت 7

همانطور که از تصویر مشخص است شکل ظاهری این عین حداقل از نمامی بیرون تفاوت خاصی با نمونه‌های قبلی سامسونگ در این رده نداشته و شاید تنها تغییر آن به حضور پورت USB Type-C تعلق داشته باشد. یک نکته جالب در مورد این عینک طبق خبرهای تایید نشده به کارکرد آن با دیگر گوشی‌های هوشمند اخیر سامسونگ از جمله خانواده Galaxy S6 و Galaxy S7‌ همراه با Note 4‌ و Note5 است که احتمالا به صورت بی‌سیم با آنها مرتبط می‌شود. تنها دیگر نکته اشاره شده در خبرهای تایید نشده در مورد این عینک به قیمت آن تعلق دارد که به رقم 90 دلاری برای آن اشاره شده که در این صورت با دیوایس ارزان‌تری نسبت به نسل گذشته آن روبرو خواهیم بود.

منبع

ارسال یک پاسخ