اچ‌تی‌سی و دیزایرهای جدید آن: Desire 10 Pro و Desire 10 Lifestyle

0
2491
اطلاعات جدیدی در مورد اچ تی سی دیزایر 10 پرو و اچ تی سی دیزایر 10 لایف استایل

سری دیزایر اچ‌تی‌سی با اینکه در زمان معرفی نسل اول آن در سال 2010 خانواده‌ای پیشرفته و های-اند محسوب می‌شدند اینک اما چند سالی ست به دومین کانون توجه اچ‌تی‌سی(HTC) بدل شده و در حضور سری One، تنها می‌توان انتظار مشاهده گوشی‌های پایین و حداکثر رده  میانی را از آنها داشت. به تازگی اطلاعاتی در مورد دو نسل بعدی اعضای این خانواده منتشر شده که Desire 10 Lifestyle و Desire 10 Pro نام دارند و همانطور که از نام آنها می‌توان حدس زد، احتمالا شباهت‌هایی را به اچ‌تی‌سی 10 خواهند داشت.

این هر دو گوشی ظاهرا برای رونمایی در ماه سپتامبر یعنی تا نزدیک به یک ماه  دیگر برنامه‌ریزی شده و البته هنوز اطلاعات موثق و تایید شده‌ای در مورد آنها در دسترس نیست. در این میان اطلاعانت کامل‌تری در مورد Desire 10 Lifestyle به دست آمده که آن را یک مدل 5.5 اینچی با پنل 720p و مجهز به دو دوربین 13 و 5 مگاپیکسلی نشان می‌دهد که هر دو دوربین با وضوح 1080p فیلم‌برداری می‌کنند. چیپ‌ست پردازشی، SoC همچنان ناشناخته‌ای از اسنپ دراگون است که با توجه به وضوح ویدئوهای مورد پشتیبانی در دوربین‌های دستگاه با درصد اطمینان بالایی می‌توان از سری 6 این پروسسورها وبه احتمال قوی Snapdragon 615 یا 617 در این میان سخن گفت.

3 گیگ RAM، حافظه داخلی 32 گیگابایتی و اسپیکرهای استریوی مجهز به Boomsound Hi-Fi Edition دیگر نکات جذاب این گوشی را تشکیل داده و ظاهرا قرار است هدست‌های با کیفیتی نیز همراه آن ارائه شود. در بخش طراحی این گوشی نیز اتفاقات جالبی رخ داده و علاوه بر ارائه گوشی در رنگ‌های مات مختلف، یک نوار رنگی طلایی نیز به دور حلقه لنز، خطوط آنتن بخش پشتی و کناره‌های دستگاه کشیده می‌شود که ترکیب جذابی را برای این مدل اچ‌تی‌سی رقم می‌زند.

اطلاعات جدیدی در مورد اچ تی سی دیزایر 10 پرو و اچ تی سی دیزایر 10 لایف استایل

اطلاعات جدیدی در مورد اچ تی سی دیزایر 10 پرو و اچ تی سی دیزایر 10 لایف استایل

در سوی دیگر اطلاعاتی در مورد Desire 10 Pro در دسترس نیست اما با توجه به پسوند Pro در ادامه نام آن، انتظار مشخصات بالاتری را (حداقل در مورد وضوح صفحه نمایش دستگاه) داشت. امروز leaker معروف Evan Blass یا همان Evleaks شناخته شده تصاویری منتسب به Desire 10 Pro را منتشر شکرد که حضور سنسور اثر انگشت در بخش پشتی و زیر دوربین از سایر جزئیات آن جذاب‌تر به نظر می‌رسد. در زیر دوربین محوطه نیره دیگری نیز دیده می‌شود که به احتمال قوی محل فوکوس لیزری دوربین خواهد بود.

منبع 1

منبع 2

ارسال یک پاسخ