آلکاتل Flash با 4 دوربین و پروسسور 10 هسته‌ای آمد

0
2724
آلکاتل Flash با 4 دوربین و پروسسور 10 هسته‌ای آمد

آلکاتل Flash نام اسمارت‌فون جدید این شرکت سابقا فرانسوی و اینک چینی است که باید آن را منطقا ادامه‌ای بر مدل Flash‌ ارائه شده در سال 2014 و سپس نسل دوم آن به نام Flash 2 در سال 2015 تلقی کرد این مدل اما برخلاف انتظار فلش 3 نامیده نشده و به سادگی بار دیگر Flash نام گرفته است.

آلکاتل Flash دارای دو دوربین اصلی و دو دوربین سلفی است؛ دوربین‌های اصلی این گوشی در بخش پشتی که به صورت عمودی قرار گرفته‌اند 2 نمونه 13 مگاپیکسلی هستند که مشابه طراحی هواوی در این زمینه یکی رنگی و دیگر سیاه سفید است. دوربین رنگی در این مجموعه همانند LG G6 دارای سنسور Sony IMX258 بوده که از این لحاظ انتظار مواجه با یک دوربین پیشرفته‌ را در ذهن متبادر می‌سازد. هر دوی دوربین‌های این بخش دارای گشودگی دیافراگم f/2.0 هستند و دو فلش با توناژهای رنگی متفاوت نیز در کنار آنها دیده می‌شود.

آلکاتل Flash با 4 دوربین و پروسسور 10 هسته‌ای آمد

در بخش جلویی آلکاتل Flash ترکیب نسبتا ساده‌تری دیده می‌شود؛ دوربین‌های این قسمت 8 و 5 مگاپیکسلی هستند که دوربین 8 مگاپیکسلی واحد اصلی برداشت تصویر بوده و دوربین 5 مگاپیکسلی وظیفه تعیین عمق میدان را بر عهده دارد دیافراگم در اینجا نیز F/2.0 است و دو فلش LED با توناژ رنگی متفاوت در اینجا نیز حضور دارند.

آلکاتل Flash با 4 دوربین و پروسسور 10 هسته‌ای آمد

جدا از دوربین در آلکاتل فلش از یک صفحه‌نمایش 5.5 اینچی IPS فول اچ‌دی استفاده شده و پردازش در آن نیز با چیپ‌ست MediaTek Helio X20 صورت می‌گیرد. هسته‌های دوگانه قوی‌تر این پروسسور از نوع ARM A72 هستند و 8 هسته دیگر از ARM A53 با فرکانس‌های مختلف تشکیل شده‌اند. رم دستگاه 3 گیگابایت بوده و حافظه داخلی آن 32 گیگابایت است. باتری نیز 3,100mAh ظرفیت دارد. از دیگر نکات جالب در مورد این گوشی جدا از اسکنر اثر انگشت و پشتیبانی از دو سیم‌کارت باید به پورت USB Type-C اشاره کرد.

هنوز قیمت و زمان حضور در بازار آلکاتل فلش از سوی شرکت سازنده مشخص نشده است.

منبع

ارسال یک پاسخ