آیفون 7 پلاس ، 24 میلیون عدد فروخته است؟

0
2603
آیفون 7 پلاس ، 24 میلیون فروخته است؟

آیفون 7 پلاس همراه با ایفون 7 چند ماهی ست که در بازار حضور دارد. این گوشی برخلاف دو مدل پلاس دیگر تغییرات بزرگ‌تری را نسبت به آیفون 7 معمولی داشته که از آن جمله باید به دوربین دوگانه، باتری حجیم‌تر و رم بالاتر اشاره کرد. همین موضوع ظاهرا منجر به این شده که آیفون 7 پلاس فروش بالاتر از حد انتظاری را تجربه کند. در گذشته و در دو بار تجربه ارائه گوشی‌های پلاس به بازار همواره فروش این گوشی‌ها پایین‌‌تر از حد انتظار بوده و نسخه‌های کوچک‌تر فروش بالاتری را تجربه کرده‌‌اند. در مورد آیفون 7 پلاس ظاهرا این موضوع تغییر کرده است.

اپل قرار است فردا گزارش مالی خود را از سه ماهه چهارم سال 2016 منتشر کند و در آن به احتمال فراوان اطلاعات جامع‌تری در مورد فروش ایفون 7 و نسخه پلاس ارائه می‌شود اما تا پیش از انتشار این گزارش، گزارش‌های دیگری در دسترس قرار دارد که از فروش بالاتر مدل 7 پلاس سخن می‌گویند. طبق گزارش جدید اپل موفق شده در فاصله زمانی ارائه این گوشی به بازار نزدیک به 24 میلیون عدد از آن را به فروش برساند که در مقایسه با 15.5 میلیون 6s Plus به فروش رسیده در سه ماهه چهارم سال 2015 رشد بسیار مناسبی را نشان می‌دهد. در سوی مقابل فروش مدل کوچک‌تر آیفون 7 به گفته موسسسه Cowen & Co در این بازه زمانی چندان فوق‌العاده نبوده و کاربران کمتری برای ارتقا آیفون‌های قبلی خود به این مدل تمایل نشان داده‌اند. بخشی از این عدم تمایل نیز احتمالا به شایعات منتشر شده در مورد آیفون کاملا متفاوت سال آینده که دهمین سال تولید این محصول است،‌ تعلق دارد.

خبری دیگر نیز به تمایل کاربران چینی به تهیه آیفون 7 پلاس تعلق دارد جایی که برای اولین بار تعداد کاربران چینی متمایل به خرید نسخه بزرگ‌تر آیفون از کاربرانی که نسخه معمولی 7 را تهیه می‌کنند کاملا پیشی گرفته است. در این گزارش 52 درصد از کاربران به این ارتقا متمایلند در حالی‌که این عدد برای آیفون 6s Plus‌ در سال گذشته تنها 40 درصد بوده است.

منبع

ارسال یک پاسخ