آیفون SE 2017 با بدنه شیشه‌ای می‌آید؟

0
2754
آیفون SE 2017 با بدنه شیشه‌ای می‌آید؟

امسال شرکت اپل در کنفرانس بهاره خود از نسل بعدی آیفون SE رونمایی نکرد و همین موضوع ظن و گمان‌ها در مورد ادامه نیافتن این سری را تقویت کرد امروز اما به نقل از یک منبع چینی اطلاعاتی در مورد آنچه آیفون SE 2017 نامیده می‌شود در دسترس قرار گرفته است.

این منبع که تصویری نیز از این گوشی ارائه کرده، ادعا می‌کند که آیفون SE 2017 از جنس شیشه‌ای در بخش پشتی خود بهره می‌برد و بدین‌ترتیب با شایعاتی که پیش از این در مورد آیفون 8 با پشت شیشه‌ای منتشر شده بود در یک راستا قرار می‌گیرد. این منبع به جنس شیشه این دیوایس نیز اشاره کرده که از نوع Ion-X glass است که پیش از این در Apple Watch Sport نیز استفاده شده بود و بنابراین ظاهرا در اینجا در شیشه باکیفیت‌تر Sapphire خبری نیست.

نکته جالب دیگری که در این عکس به چشم می‌خورد شکل طراحی دوربین اصلی این گوشی است که کاملا هم سطح بدنه بوده و فلش LED آن نیز با فاصله نسبتا زیاد این بار به صورت عمودی و زیر آن قرار گرفته است. اطلاعات چندان دیگری در مورد نسل بعدی احتمالی آیفون SE در دسترس قرار ندارد اما همین منبع ادعا کرده که اپل قرار است این گوشی را در کنفرانس توسعه‌دهنده‌گان این شرکت موسوم به WWDC که از پنجم ژوئن (15 خرداد 1396) در سن‌خوزه کالیفرنیا برگزار می‌شود رونمایی کند. این شرکت از زمان معرفی آیفون 4 در سال 2010 در همین کنفرانس WWDC معرفی شد، اسمارت‌فون دیگری را در این رویداد رونمایی نکرده و شاید امسال پس از گذشت 7 سال بار دیگر شاهد رخ دادن این اتفاق در WWDC 2017 باشیم.

منبع

ارسال یک پاسخ