سری N‌ نوکیا بار دیگر به دنیای موبایل‌ها بر می‌‌گردد؟

0
2059
سری N‌ نوکیا بار دیگر به دنیای موبایل‌ها بر می‌‌گردد؟

سری N‌ نوکیا زمانی معادل مستقیمی برای یک گوشی با کیفیت، با امکانات بسیار بالا و البته دیوایسی گران‌قیمت و خاص بود. سری N‌ نوکیا با مدل‌های تکرارنشدنی پر افتخاری چون N90، N81 و N95 هنوز نیز در خاطره کاربران با عناوینی چون شکوهمند، بی‌نظیر، خاص و بی‌رقیب توصیف می‌شوند. بازگشت مجدد برند نوکیا به دنیای اسمارت‌فون‌‌ها به لطف شرکت فنلاندی HMD رخ داده است که چندی پیش معرفی مدل جدید Nokia 6‌ در آن به راه افتادن موج جدیدی موجب شد و فروش‌های صاعقه‌واری را در چند دقیقه برای این مدل رقم زد. حالا ظاهرا HMD در پی زنده کردن یکی دیگر از اسطوره‌های این برند یعنی سری N‌ نوکیا است. علاوه بر این برخی خبرها به ارائه 3310 جدید یکی از پرفروش‌ترین‌های نوکیا و یکی از پر استفاده‌ترین گوشی‌های دنیا تعلق دارد، این  گوشی البته هوشمند نخواهد بود.

خبر جدید امروز در مورد تصویری ست که در آن لوگوی سری N همراه با تصویر اسمارت‌فون ناشناسی روی آن نشان داده شده است که طبق گفته‌های منبع خبر نشانه‌ای مبنی بر بازگشت این خانواده پر افتخار به دنیای اسمارت‌فون‌هاست. منبع این خبر برخی اطلاعات جزئی‌تری نیز در مورد این گوشی ارائه کرده از آن جمله می‌توان از پروسسور سری ششم اسنپ‌دراگون یاد نمود. این منبع حجم اولیه تولید این محصول را 500 هزار عدد ذکر کرده که رقمی بسیار پایین‌تر از حد فروش یک پرچمدار در یک شرکت معتبر است اما نشان از ظرفیت بالای پذیرش این نام تجاری در بین کاربران دارد. با نزدیک شده به نمایشگاه MWC 2017 در ادامه ماه جاری میلادی شاید پس از نزدیک به 6 سال بعد از معرفی آخرین عضو سری N (مدل N9) بار دیگر ستاره این ساب‌برند در آسمان بارسلون طلوع کند.

آپدیت : بعضی منابع جدید در مورد صحت این تصویر و ارتباط آن با HMD و نوکیا ابراز تردید کرده‌اند و آن را ابزاری برای این شرکت ناشناخته چینی برای جلب توجه تلقی کرده‌اند البته هنوز خبری مبنی بر رد 3310 جدید منتشر نشده است.

منبع

ارسال یک پاسخ