اپل، iPod تاچ جدید نسل هفتم را به بازار عرضه می‌کند؟

0
2506
اپل، iPod تاچ جدید نسل هفتم را به بازار عرضه می‌کند؟

شرکت اپل نزدیک به چهار سال پیش در ابتدای تابستان 2015 از آی‌پاد تاچ نسل ششم رونمائی کرد و دو سال بعد از آن در تابستان 2017 همزمان با اعلام متوقف شدن خط تولید آیپاد نانو و شافل، ظرفیت‌های iPod Touch را به دو برابر مقدار قبلی یعنی 32 و 128 گیگابایت ارتقاء داد. از آن زمان تا به امروز خبر خاصی در مورد این پخش‌کننده موسیقی که زمانی داغ‌ترین دیوایس دیجیتال در بین کاربران به حساب می‌آمد منتشر نشده و حدس و گمان‌ها به پایان کار آی‌پاد تاچ را مثل دیگر آی‌پادهای اپل اشاره دارد. امروز اما خبر تازه‌ای در این مورد منتشر شده که در صورت صحت می‌توان را به زنده شدن دوباره این سری و امید به مشاهده iPod تاچ جدید تعبیر کرد. خبر ارائه احتمالی iPod تاچ جدید برپایه اطلاعات منتشر شده توسط سایت Mac Otakara منتشر شده که از تصمیم اپل برای ادامه دادن این سری برای نسل هفتم حکایت دارد.

اپل، iPod تاچ جدید نسل هفتم را به بازار عرضه می‌کند؟
iPod Touch نسل ششم

منبع سایت Mac Otakara برای ارائه یک iPod تاچ جدید ظاهرا چندین تأمین‌کننده قطعات محتلف بوده است که در نمایشگاه CES 2019 حضور داشته‌اند. البته متأسفانه نه‌تنها هیچ جزئیاتی در این مورد در دسترس نیست بلکه اساسا ماهیت این ادعا نیز با توجه به تصمیمات سال‌های اخیر اپل کاملا چندان دقیق به نظر نمی‌رسد. iPod جدید اما در صورت دقیق بودن ادعای این سایت به احتمال فراوان دارای صفحه‌نمایش بزرگ‌تر از صفحه‌نمایش 4 اینچی مدل قبلی بوده و حضور سنسور اثر انگشت (Touch ID) در آن نیز حتمی به نظر می‌رسد. در مورد جک 3.5 میلی‌متری هدست اما ماجرا متفاوت است و در حالی‌که اپل این قطعه را از دیوایس‌های همراه خود حذف کرده، مشخص نیست که آیا در iPod احتمالی نسل بعدی که مستقیما برای گوش فرا دادن به موسیقی طراحی شده این تصمیم بار دیگر عملی می‌شود یا خیر؟

جدا از این خبر، این منبع همچنین به این موضوع اشاره کرده که آیفون‌های سال 2019 اپل درست مثل نسل جدید iPad Pro با پورت USB-C به جای پورت اختصاصی Lightning عرضه خواهند شد.

منبع

ارسال یک پاسخ