HTC 8X دارید؟ منتظر ویندوز 10 نباشید

0
2282
اچ تی سی 8x به ویندوز 10 آپدیت نمی‌شود

پس از ارائه گوشی‌های متعدد با سیستم‌عامل ویندوزفون 7، HTC مدتی طولانی از این پلتفرم کناره‌گیری کرد و تنها چند مدل معدود از جمله HTC 8S و HTC 8X را با نسخه هشتم ویندوزفون به بازار عرضه کرد. گوشی پیشرفته‌تر این دسته یعنی 8X زمانی از جمله پر فروش‌های این رده محسوب می‌شد امروز اما مشخص شد که HTC قصد ندارد آپدیت ویندوز 10 را برای 8X ارائه کند.

مدل HTC 8X در سال 2012 به بازار ارائه شد و اینک بیش از 3 سال از عمر آن می‌گذرد و با اینکه آپدیت نشدن یک گوشی 3 ساله امری تقریبا طبیعی به حساب می‌‌آید اما به دلیل آنکه برخی از گوشی‌های حتی ضعیف‌تر مایکروسافت نیز ظاهرا به نسخه دهم ویندوز موبایل آپدیت می‌شوند این انتظار در دارندگان این مدل ایجاد شد که ویندوز دهم برای این گوشی نیز در دسترس قرار بگیرد. خبر جدید در این رابطه توسط بخش بریتانیایی HTC‌ منتشر شده و در طی آن ظاهرا دارندگان این اسمارت‌فون نباید انتظار مشاهده آپدیت رسمی برای ویندوز 10 را داشته باشند. نسخه 8.1 ویندوزفون آخرین آپدیت ارائه شده برای این گوشی بود و دارندگان این مدل باید به این نسخه عادت کنند.

اچ تی سی 8x به ویندوز 10 آپدیت نمی‌شود - HTC 8X

هنوز از سوی HTC‌ مشخص نشده که ویندوزفون جدیدتر این برند یعنی HTC One (M8)Windows به نسخه دهم آپدیت می‌شود یا خیر. البته با توجه به جدیدتر بودن این مدل احتمال بسیاری برای این عمل وجود خواهد داشت.

منبع

ارسال یک پاسخ