پرچمدار هواوی، پی 9‌ ، در چهار ورژن می‌آید

0
2749
اطلاعات در مورد هواوی p9

خانواده پرچمداران سری P اسمارت‌فون‌های هواوی تا چندی دیگر شاهد حضور جدیدترین مدل این سری یعنی پی 9 است اما آنگونه که امروز مشخص شده این سری نه یک یا دو مدل بلکه چهار مدل مختلف را در بر می‌گیرد که در مشخصاتی همچون سایز صفحه‌نمایش و برخی دیگر از نکات مهم با هم تفاوت‌های دارند. بعضی از این مدل‌ها از هم اینک در برخی تست‌های سخت‌افزاری دیده می‌شوند.

بر پایه گزارش‌های جدید به جز خود پی 9 اصلی سه ورژن دیگر شامل P9 Lite، مدل P9 max و یک مدل پیشرفته‌تر با نام نامشخص اما با پیشوند P9 نیز در دستور کار هواوی قرار دارند و همراه P9 معرفی خواهند شد. در این گزارش مدلی که هنوز نامی از آن منتشر نشده دارای صفحه‌نمایش بزرگ‌تری نسبت به P9 اصلی بوده و از رم و حافظه داخلی بالاتری نیز برخوردار است. در بخش پشتی این مدل نیز از دو لنز دوربین 12 مگاپیکسلی استفاده شده و البته در بسیاری از گزارش‌های قبلی در مورد P9 نیز به لنز دوگانه دوربین در بخش پشتی اشاره شده است.

پی 9 - اطلاعات در مورد هواوی p9

P9max که در یک بنچ‌مارک AnTuTu نیز ظاهر شده است ظاهرا دارای صفحه‌نمایش 6.2 اینچی و دوربین‌های 20 و 5 مگاپیکسلی است که در این میان دوربین اصلی از OIS بهره برده و با وضوح 2160p‌ فیلم‌برداری می‌کند. طبق اطلاعات حاضر در این گزارش،‌هواوی هیچیک از این مدل‌ها را در نمایشگاه MWC 2016 رونمایی نکرده و قرار است چندین هفته پس از این رویداد و ظاهرا در ماه مارچ 2016 هر چهار مدل را معرفی کند. طیق این گزارش هواوی ظاهرا در گوشی‌های سال جاری خود (از جمله 4 مدل سری P9) نیز از وضوح QHD استفاده نمی‌کند چرا که این شرکت همچنان معنقد است که ارتقا وضوح از فول اچ‌دی به QHD در مقابل مصرف بیش از اندازه باتری ارتقا سودمندی نخواهد بود.

منبع

ارسال یک پاسخ