استراتژی جدید هواوی و آنر – شماره 1 و 4 دنیا!

0
1597
استراتژی جدید هواوی و آنر ؛ شماره 1 و 4 دنیا!

هواوی و آنر در کنار هم یکی از بزرگ‌ترین امپراتوری‌های دنیای موبایل را تشکیل داده‌اند و همراه با سامسونگ و اپل برندهای اصلی اسمارت‌فون به حساب می‌آیند. هواوی و آنر در سه‌ماهه دوم سال میلادی سال گذشته از اپل نیز سبقت گرفته و با ارائه نزدیک به 54 میلیون گوشی هوشمند به بازار بعد از سامسونگ دومین برند دنیای موبایل نام گرفت. Richard Yu مدیرعامل شرکت هواوی حالا صبحت از استراتژی جدید این شرکت برای آینده به میان آورده که در طی آن هواوی بار دیگر از تلاش خود برای رسیدن به جایگاه نخست دنیای اسمارت‌فون سخن گفته است. Richard Yu در مورد آنر نیز استراتژی بلندپروازانه‌ای را به میان آورده که در طی آن این شرکت به جایگاه چهارم لیست تولیدکننده‌گان گوشی‌های هوشمند دست پیدا خواهد کرد.

استراتژی جدید هواوی و آنر ؛ شماره 1 و 4 دنیا!

Yu در این رابطه به همکاری نزدیک برندهای هواوی و آنر برای توسعه فناوری‌های نوآورانه در آینده اشاره کرده و همکاری آنها در زنجیره توزیع و خرده‌فروشی نیز ادامه پیدا می‌کند. بخش مرتبط با مصرف‌کننده‌گان و کانسیومر در شرکت هواوی حالا بیشترین میزان درآمدزائی را در این برند با فروش 52 میلیارد دلاری و افزایش 45.1 درصدی را تشکیل می‌دهد و بخش تجهیزات شبکه این شرکت (carrier network business) را پشت سر گذاشت.

میزان رشد در مجموعه آنر از این نیز فراتر رفته و رشد سالیانه 170 درصدی را در سال گذشته تجربه کرد که با توجه به آن IDC، شرکت آنر را در جایگاه دوم فروش آنلاین در سطح جهانی معرفی نمود. آنر قرار است هماهنگ با هواوی Mate X، اولین گوشی 5G خود را در ادامه سال جاری معرفی کند و به رشد خود در این زمینه نیز ادامه دهد. از دیگر عوامل شد بخش اسمارت‌فون‌های هواوی و آنر باید به تولید پردازنده‌های HiSilicon این شرکت و به‌کارگیری آن در محصولات این دو برند اشاره کرد و حضور مودم‌های نسل پنجمی Balong نیز این روند را تسریع کرده است.

منبع

ارسال یک پاسخ