اسپیکر هوم پاد طراحی آیفون 8 را لو داد

0
2065
اسپیکر هوم پاد طراحی آیفون 8 را لو داد

تقریبا تمامی خبرها و شایعه‌ها در مورد آیفون بعدی اپل که فعلا از آن با نام آیفون 8 یاد می‌کنیم به این موضوع اشاره دارند که بخش رویی این مدل کاملا با صفحه‌نمایش پوشیده شده و از دکمه هوم سنتی در آن خبری نست این طراحی که در تمامی خبرهای مرتبط با این مدل حضور دارد اما هیچگاه توسط اپل رد یا تأیید نشد تا اینکه امروز در اطلاعات یک فیرم‌ویر مرتبط با اسپیکر هوم پاد به نکته جالبی در مورد مکانیزم تشخیص چهره اینفرارد اشاره شده که BiometricKit نام دارد. پیش از این یکی از ویژگی‌های اصلی آیفون 8 مکانیزم سه‌بعدی تشخیص چهره این گوشی بود که خبرهایی در مورد تأخیر در ساخت این مدل به همین علت هم منتشر شده بود.

در سند به دست آمده از هوم پاد همچنین یک تصویر گرافیکی از دیوایسی که این ویژگی را دارد نیز منتشر شده که بی‌شباهت با آنچه تا به حال آیفون 8 را با آن می‌شناختیم نیست. در این تصویر که در بالا مشاهده می‌کنیم طبق انتظار بار دیگر کل بخش رویی با صفحه‌نمایش پوشیده شده و یک بریدیگی در بالا برای اسپیکر و دوربین و شاید ماژول تشخیص چهره سه‌بعدی در نظر گرفته شده است.

فناوری تشخیص چهره در این سند Pearl ID نامیده می‌شود و گوشی به نمایش درآمده نیز D22 نام دارد. اپل ممکن است کلا سنسور اثر انگشت را حذف کرده و یا آن را روی دکمه پاور منتقل کرده باشد اما آنچه مسلم است طراحی آیفون 8 دیگر تغییر خاصی از آنچه در بالا می‌بینیم نمی‌کند.

منبع

ارسال یک پاسخ