اس 9 و اس 9 پلاس سامسونگ را در همه رنگ‌ها ببینید

0
3771
اس 9 و اس 9 پلاس سامسونگ را در همه رنگ‌ها ببینید

با اینکه تا معرفی اس 9 و اس 9 پلاس در ششم اسفند سل اطلاعات در مورد آرام‌آرام در حال به راه افتادن است و در حالی که چندی پیش لیکر معروف evleaks تصویر واقعی گلکسی S9‌ و S9 پلاس را منتشر کرد حالا همان منبع تصاویر کامل اس 9 و اس 9 پلاس را در رنگ‌های مختلف به نمایش گذاشته است. این دو گوشی به گفته Evan Blass در چهار رنگ مشکی (Midnight Black)، ارغوانی (Liac Purple)، خاکستری (Titanium Gray) و آبی (Coral Blue) عرضه می‌شود که البته ممکن است در ادامه رنگ‌‌های دیگری نیز به آن افزوده شود.

اس 9 و اس 9 پلاس سامسونگ را در همه رنگ‌ها ببینید

از بین چهار رنگ اس 9 و اس 9 پلاس با مشکی، خاکستری و آبی در S8 و S8 پلاس آشنا هستیم اما رنگ ارغوانی در این میان، رنگ تازه‌ای به حساب می‌آید. تصاویری که رنگ‌های مختلف این دو گوشی را نشان می‌دهند ظاهرا تصاویر اصلی و رندرهای رونمائی این دو گوشی هستند و با درصد اطمینان بالائی می‌توان از حقیقی بودن آنها سخن گفت.

اس 9 و اس 9 پلاس سامسونگ را در همه رنگ‌ها ببینید

گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس از لحاظ ظاهری تفاوت خاص و بزرگی را نسبت به S8 و S8 پلاس تجربه نکرده‌اند و شاید تنها تفاوت‌های این دو را به جز انتقال سنسور اثر انگشت پر ماجرای S8‌ به زیر دوربین اصلی و دوربین دوگانه S9 پلاس در اندکی کمتر شدن حاشیه‌های بالا و پائین صفحه‌نمایش جست‌وجو کرد. طبق اطلاعاتی که تا به امروز از این دو گوشی به دست آمده است S9 و S9 پلاس به ترتیب با صفحه‌نمایش‌های 5.8 و 6.2 اینچی Super AMOLED و پروسسور Snapdragon 845 یا Exynos 9810 عرضه شده و دوربین 12 مگاپیکسلی که دیافراگرام آن از f/1.5 تا f/2.4 متغیر است در هر دو دیده می‌شود. اس 9 پلاس دارای یک دوربین 12 مگاپیکسلی دیگر در بخش پشتی ست و احتمالا رم و حافظه داخلی آن به ترتیب به 6 گیگابایت و 128 گیگابایت ارتقا پیدا کرده است.

منبع

ارسال یک پاسخ