چهار روز دیگر تا ارائه نسل جدید آی‌پاد های اپل؟!

0
2418
ارائه آیپادهای جدید

مدت‌ها از زمان ارائه آخرین نسل پخش‌کننده‌های دوست‌داشتنی اپل موسوم به آی‌پاد گذشته است. این پخش‌‌کننده‌های محبوب که در حال حاضر در سه کلاس شافل، نانو و تاچ در بازار حضور دارند مدت‌هاست در حاشیه قرار گرفته و حتی صحبت‌‌هایی در مورد حذف آنها به میان آمده بود اما خبرهای جدید حاکی از این است که تا در دست گرفتن نسل جدید همگی آنها کمتر از 4 روز فاصله داریم.

این خبر جدید و البته تایید  نشده را یک وب‌سایت فرانسوی به نقل از یک منبع ناشناخته ارائه کرده که در طی آن هر سه نسخه مختلف آی‌پاد تغییرات و بهبودهایی را به خود خواهند دید و در این میان بزرگ‌ترین تغییر و بهبود به آی‌پاد تاچ تعلق دارد که چیپ‌ست پردازشی A5 اینک قدیمی آن به نسخه 64 بیتی جدید آپگرید می‌شود. این خبر در صورت صحت برای دوست‌داران این پخش‌کننده بسیار خوشایند خواهد بود چرا که بدون آنکه نیازی به پرداختن هزینه بالا برای تهیه آی‌فون داشته باشند می‌توانند از آخرین نسل پردازنده‌های اپل بهره ببرند.

آی‌پاد - ارائه آیپادهای جدید

این آپدیت که به گفته این وب‌سایت فرانسوی در سه‌شنبه 14 جولای یعنی 4 روز دیگر رخ می‌دهد رنگ‌های تازه‌ای را به پخش‌کننده‌های اپل می‌افزاید که آبی تیره (electric blue) و سرخابی (fuchsia) در کنار مشکی، صورتی و یک خاکستری تیره‌تر از آن جمله به حساب می‌آیند. پس از این تغییر شماره مدل‌های سری شافل از n31 تا n31a، سری نانو از n12b تا n12d و سری تاچ از n78 تا n102 تغییر می‌‌کند.

آی‌پاد - ارائه آیپادهای جدید

این خبر هنوز مستقلا تایید نشده اما با توجه به مانور این روزهای اپل روی سرویس موسیقی این شرکت با اینکه اطمینانی ایجاد نمی‌کند اما احتمال ارائه این سه پخش‌کننده را بسیار افزایش می‌دهد.

منبع

ارسال یک پاسخ