انتشار تصویری از هواوی آنر 9 ؛ جانشین آنر 8 می‌آید؟

0
4318
انتشار تصویری از هواوی آنر 9 ؛ جانشین آنر 8 می‌آید؟

ظرف یکی دو روز گذشته تصاویری منتشر شده که آنها را به پرچمدار بعدی گوشی‌های برند آنر هواوی منتسب می‌کنند. این مدل که هواوی آنر 9 نامیده می‌‌شود قرار است جایگزینی برای honor 8 سال گذشته باشد و از همین رو از لحاظ ظاهری نیز شباهت‌هایی با این مدل دارد. هواوی آنر 9 ظاهر شده در این تصاویر که در دو رنگ آبی و بنفش روشن دیده می‌شود ازل حاظ جای‌گذاری اجزا، شباهت نزدیکی با آنچه پیش از این دیده بودیم دارند و شاید تنها تفاوت بزرگ آنها را باید در انتقال سنسور اثر انگشت از پشت گوشی به زیر صفحه‌نمایش جست‌وجو کرد. شکل ظاهری این سنسور با آنچه اینک در هواوی P10 دیده می‌شود کاملا تطابق دارد.

انتشار تصویری از هواوی آنر 9 ؛ جانشین آنر 8 می‌آید؟

انتقال سنسور اثر انگشت به این قسمت از یک لحاظ چندان به مذاق کاربران علاقه‌مند به این خانواده خوش نمی‌آید چون همانطور که از عکس مشخص است و البته در P10 نیز به همین صورت تکرار شده، این دکمه جدید ثابت بوده و قابل حرکت نیست و بنابراین یکی از ویژگی‌های جذاب honor 8 یعنی دکمه Smart Key که با فشردن سنسور اثر انگشت امکان دسترسی به گزینه‌های مختلفی را فراهم می‌کرد در این مدل در دسترس نخواهد بود.

برخی صاحب‌نظران با ابراز تشکیک در تصاویر بالا یا این عکس‌ها را تصاویری غیر واقعی تلقی کرده‌اند یا آنها را به نسخه ارزان‌قیمت‌تری از آنر 8 سال گذشته نسبت داده‌اند. در هر حال با توجه به اینکه honor 8 در سال گذشته در اواسط تابستان و در ماه آگوست معرفی شد این بار نیز در صورتی که با گوشی تازه‌ای در این خانواده روبرو باشیم حداقل باید تا آن موقع به انتظار بنشینیم.

منبع 1

منبع 2

ارسال یک پاسخ