این تصویری از گوگل Pixel 2 XL است؟

0
2703
این تصویری از گوگل Pixel 2 XL است؟

همانطور که پیش از این تقریبا مشخص شده بود گوگل پیکسل XL 2 توسط LG ساخته می‌شود و بار دیگر پس از یکی دو سال دوربین دوباره ال‌حی و گوگل همکاری خود را آغاز می‌کنند. امروز سایت Android Police، رندری مقدماتی منتسب به گوگل Pixel 2 XL را منتشر کرده که ظاهرا جدید و مدرنی را برای این گوشی به نمایش می‌‌گذارد. در نگاه اول این گوشی که تصویر آن در بالا دیده می‌شود مشابه پیکسل XL فعلی گوگل به نظر می‌رسد اما با اندکی دقت بیشتر، تفاوت‌های زیادی را می‌توان مشاهده کرد. در وهله نخست دستگاه دارای یک صفحه‌نمایش 18:9 عریض به سبک G6 و S8 است که ظاهرا 6 اینچی است و حاشیه‌های بسیار کوچکی در بالا و پایین دارد. کناره‌های این صفحه‌نمایش نیز افکت 2.5D داشته و خمیدگی ملایمی را نشان می‌دهد.

در بالای بخش پشتی گوگل Pixel 2 XL یک بخش شیشه‌ای براق دیده می‌شود که نسبت به گذشته کوچک‌تر شده و سنسور اثر انگشت نیز این بار خارج از این ناحیه قرار گرفته است. یک لنز دروبین تکی همراه با یک فلش LED در این قسمت دیده می‌شود و از نوار آنتن پیرامونی نیز خبری نیست. در این تصویر جک هدست را نمی‌توان مشاهده کرد و بنابراین نمی‌توان در مورد بود یا نبود آن با اطمینان سخن گفت. یک نکته جالب در مورد این گوشی حضور احتمالی قابل فشردن کناره‌های دستگاه است که اولین بار در HTC U11 رونمایی شد. با فشردن کناره‌ها می‌توان اپلیکیشن‌های مختلفی را مستقیما احضار کرد.

همانطور که Android Police نیز اشاره کرد این طرح نهایی و اصلی این گوشی نیست و تنها رندری بر مبنای اطلاعات به دست آمده است و نه‌تنها این مدل ممکن است در نهایت طرح متفاوت دیگری داشته باشد بلکه دیگر گوشی یا گوشی‌های پیکسلی که امسال به بازار عرضه می‌شوند نیز احتمالا طرحی متفاوت خواهند داشت.

منبع

ارسال یک پاسخ