اپل ارزان ترین iPad را در سه‌ماهه دوم 2018 ارائه می‌کند؟

0
2578
اپل ارزان ترین iPad را در سه‌ماهه دوم 2018 ارائه می‌کند؟

اپل سال جاری با ارائه iPad 9.7 سنت‌شکنی بزرگی را در زمینه تبلت‌های این برند انجام داد و با ارائه این دستگاه با قیمت نازل 329 دلاری شرایط آسان‌تری را برای پیوستن کاربران بیشتر به این پلتفرم فراهم آورد حالا گزارش‌ها حاکی از آن است که اپل قصد دارد در سه‌ماهه دوم سال 2018 ارزان ترین iPad را به بازار ارائه کند. به گفته Digitimes شرکت اپل در نظر دارد که در سه ماهه دوم سال آینده یک تبلت 9.7 اینچی جدید را به بازار ارائه کند که با قیمت فقط 259 دلاری ارزان ترین iPad ساخته شده توسط برند تا به امروز نام خواهد گرفت. اگر این مسئله به حقیقت بپیوندد این مدل جدید حتی 70 دلار ارزان‌تر از iPad 9.7 بوده و رکوردشکنی بی‌نظیری را در آن خواهیم دید.

اپل ارزان ترین iPad را در سه‌ماهه دوم 2018 ارائه می‌کند؟

نگفته پیداست که این اطلاعات هنوز در حد حرف و حدس و گمان بوده و نمی‌توان به طور کامل روی آنها حساب کرد اما با توجه به کاهش علاقه‌مندی کاربران به رده تبلت به صورت عمومی و کم شدن سود و فروش اپل در رده iPad در چند سال گذشته به صورت اختصاصی، احتمال دیدن این تغییر  در مجموعه اپل را چندان دور از ذهن نیز نشان نمی‌دهد. راه‌حل اپل برای برون رفت از این بحران حرکت به سمت رده بالای بازار با تبلت‌های سری iPad Pro و پائین آمدن به سمت ارزان‌قیمت بازار با نمونه‌هایی مثل iPad 9.7 بوده است که این استراتژی ظاهرا در حال ثمره دادن بوده و به همین علت امکان پائین‌ آمدن بیشتر قیمت‌ها در iPad می‌توند به حقیقت نزدیک باشد. اپل با اتخاذ استراتژی‌های ذکر شده موفق شده است تا در طی دو فصل اخیر از رکورد در این دسته تا حدودی خارج شده و فروش مناسبی را تجربه کند.

منبع این خبر همچنین پیش‌بینی کرده که این کاهش قیمت در آی‌پد می‌تواند روح تازه‌ای را در این رده دمینده و رقابت تازه‌ای را بین اپل و دیگر رقبایش به خصوص آمازون و سامسونگ موجب شود.

منبع

ارسال یک پاسخ