سیستم‌عامل iOS 10 و watchOS 3 اپل ارائه شد

0
2114
ios 10 و watchos 3 رسما در اختیار کاربران قرار گرفتند

درست سر موعد مقرر، شرکت سامسونگ سیستم‌عامل iOS 10 را به دیوایس‌های منطبق با این ورژن ارائه کرد این دیوایس‌ها شامل آیفون 5 به بعد، آیپاد تاچ ورژن 6 به بعد، آی‌پد 4 و آی‌پد ایر و نسخه‌های Pro همراه با iPad mini 2 و ورژن‌های جدیدتر آن می‌شود.‌ این سیستم‌عامل سه روز قبل از حضور رسمی آیفون 7 و آیفون 7 پلاس انجام می‌شود که با این ورژن به صورت پیش‌فرض ارائه می‌شوند.

سیستم‌عامل ios 10 و watchos 3 رسما در اختیار کاربران قرار گرفتند

از جمله تغییرات iOS 10 باید به طراحی جدید صفحه قفل، نوتیفیکیشن‌های غنی‌تر، کارایی توسعه یافته 3D Touch، دسترسی برنامه‌های جانبی به Siri، یک کیبورد بهتر، بهبود در اپلیکیشن Photo، رابط کاربری جدید برنامه‌های موسیقی و اخبار و چندین و چند گزینه دیگر.

درست در همین زمان نسخه سوم سیستم‌عامل ساعت‌های هوشمند این شرکت موسوم به watchOS 3 نیز در اختیار دارندگان نسل قبلی این هوشمندهای پوشیدنی قرار گرفته است. نگفته پیداست که نسل بعدی ساعت‌های اپل که به زودی وارد بازار می‌شود به صورت پیش‌فرض دارای این نسخه از پلتفرم watchOS است. از جمله تغییرات این نسخه جدید به داک با طراحی تازه و کنترل‌سنتر جدید اشاره کرد. در این نسخه از watchOS سیستم پرداخت Apple Pay با برنامه‌های جانبی نیز سازگار خواهد بود.

منبع

ارسال یک پاسخ