سونی اکسپریا M4 Aqua و اکسپریا C4 به بازار ارائه شدند

0
2530
ارائه M4 Aqua و C4 سونی به بازار

پس از چندین ماه انتظار، بالاخره شرکت سونی از نسل چهارم گوشی‌های رده میانی و پایین خود در بازار رونمایی کرد. گوشی‌های M4 Aqua و C4 این شرکت که هریک در زمینه‌ای خاص طرفداران پر و پا قرصی را دارند از امروز در برخی بازارهای آسیایی، اروپا و خاورمیانه به صورت رسمی در دسترس قرار  گرفتند. M4 به دلیل شکل ظاهری و C4 به دلیل دوربین سلفی قوی شهرت دارند.

M4 Aqua‌ همراه با مدل دو سیم‌‌کارته آن، M4 Aqua Dual به دلیل شکل ظاهری دستگاه و شباهت آن با Z3 شهرت دارد. این گوشی با استاندارد IP68 در برابر غوطه‌وری در آب و گرد و خاک مقاوم است و پورت USB آن نیز پوشش جداگانه‌ای ندارد. این گوشی از امروز در اروپا، خاورمیانه و بخش‌هایی از آسیا در دسترس قرار می‌‌گیرد. سونی پیش از این نیز این مدل را به بازار هند عرضه کرده بود. سفید، مشکی و قرمز، رنگ‌های عمومی این گوشی هستند ولی برخی بازارها، نسخه نقره‌ای آن را نیز دریافت می‌کنند.

ارائه M4 Aqua و C4 سونی به بازار

مدل بعدی یعنی C4، شهرت خود را به دلیل دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی همراه با فلش LED در بالای صفحه‌نمایش به دست آورده که کیفیت تصاویر سلفی را در هر مکانی با هر میزان نور تضمین می‌کند. این گوشی ابتدا در بازار آسیای میانه عرضه شده و سپس به تدریج در سایر نقاط در دسترس قرار می‌‌گیرد. سونی از این گوشی با عنوان دارنده بهترین دوربین سلفی جهان یاد می‌کند.

ارائه M4 Aqua و C4 سونی به بازار

منبع

ارسال یک پاسخ