تازه‌های ایفا (IFA 2015) : معرفی پاپ های آلکاتل

0
2774
معرفی آلکاتل وان تاچ pop up وان تاچ pop star و go play

شرکت آلکاتل (alcatel) در نخستین روز حضور خود در نمایشگاه IFA 2015 از سه اسمارت‌فون جدید این شرکت پرده برداشت. این سه مدل Onetouch Pop up، Onetouch Pop Star و OneTouch Go Play نام دارند که مشخصات نسبتا مناسب، طراحی زیبا و قیمت رقابتی از جمله موارد مشترک قابل ذکر در مورد این سه گوشی به حساب می‌آید. رنگ‌های شاد یکی از نکات قابل ذکر در مورد این سه گوشی است.

پیشرفته‌ترین گوشی این سه‌گانه OneTouch Pop Up نام دارد که از صفحه‌‌نمایش 5 اینچی 720p از نوع IPS بهره می‌برد و دوربین‌های 13 و 5 مگاپیکسلی در پشت و جلوی آن دیده می‌شود. در بخش پردازشی دستگاه چیپ ست پردازشی Snapdragon 610 با نام دقیق MSM8929 حاوی 8 هسته پردازشی 1.4 گیگاهرتزی قرار دارد و 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی دارد.

معرفی آلکاتل وان تاچ pop up وان تاچ pop star و go play

شاخص‌ترین گزینه ارتباطی این گوشی دو سیم‌‌کارته به اتصال 4G LTE آن تعلق دارد.

دومین گوشی از لحاظ مشخصات در این لیست به OneTouch Pop Star تعلق دارد که در دو ورژن مختلف ارائه می‌شود که تنها در حضور قابلیت ارتباطی 4G LTE و ارتفاع دستگاه! با هم تفاوت دارند. نسخه 3G گوشی از چیپ‌ست پردازشی Mediatek MT6580 استفاده می‌‌کند و در ورژن 4G از پروسسور مدیاتک MT6735P استفاده شده است. نسخه 3G‌ دستگاه دارای ارتفاع 141 میلیمتر بوده در حالی‌که ورژن LTE از 1.5 میلیمتر ارتفاع بیشتر برخوردار است.

معرفی آلکاتل وان تاچ pop up وان تاچ pop star و go play

صفحه‌نمایش گوشی 5 اینچی HD است هر دو چینش این مدل از 8 گیگابایت حافظه داخلی و 1 گیگابایت رم برخوردار بوده و دو دوربین 8 و 5 مگاپیکسلی دارند. نکته جالب اینکه ورژن 3G از وضوح 1080p در فیلم‌برداری پشتیبانی می‌کند در حالی‌که وضوح فیلم‌برداری نسخه 4G به 720p محدود شده است. جالب توجه‌ترین نکته در مورد این گوشی ارائه شدن آن با طیف وسیعی از کاورهای بخش پشتی است که ظاهری بسیار چشمگیر به دستگاه می‌بخشند.

معرفی آلکاتل وان تاچ pop up وان تاچ pop star و go play

در نهایت آخرین عضو این سه‌‌گانه OneTouch Go Play  نام دارد که از استاندارد ضد آب IP67 برخوردار بوده و با اینکه آلکاتل آن را یک گوشی ضد ضربه (shockproof) می‌نامد اثبات اعتبار این ادعا چندان آسان نخواهد بود. صفحه‌نمایش 5 اینچی HD، دوربین‌های 8 و 5 مگاپیکسلی، چیپ‌ست پردازشی Snapdragon 410، حافظه رم 1 گیگابایتی و 8 گیگابایت حافظه داخلی سایر مشخصات این گوشی را تشکیل می‌دهند.

منبع

ارسال یک پاسخ