تبلت 12 اینچی Galaxy TabPro S با ویندوز 10 آمد

0
2278
معرفی دیوایس تبدیل شدنی گلکسی تی پرو s

شرکت سامسونگ امروز از دیوایس تبدیل‌شدنی خود، Galaxy TabPro S پرده برداشت. این دستگاه یک دیوایس 2 در 1 با سیستم‌عامل ویندوز 10 است که با استفاده از کیبورد همراه آن از حالت تبلت به لپ‌تاپ تغییر حالت می‌دهد. برای این مدل همچنین امکان سفارش دادن جداگانه قلم بلوتوث و تطبیق‌دهنده برای پورت‌های متنوع دیگر نیز وجود دارد.

صفحه‌نمایش 12 اینچی Galaxy TabPro S دارای فناوری Super AMOLED بوده و از وضوح 1440p برخوردار است. نسل ششم پروسسورهای Intel Core M با دو هسته 2.26 گیگاهرتزی و 4 گیگابایت رم در کنار 128 یا 256 گیگابایت حافظه SSD سایر موارد قابل ذکر در مورد این دیوایس تبدیل‌شدنی را  تشکیل می‌دهند.

Galaxy TabPro S - معرفی دیوایس تبدیل شدنی گلکسی تی پرو s

باتری دستگاه دارای ظرفیت نچندان بالای 5200mAh بوده و دو دوربین 5 مگاپیکسلی نیز در پشت و جلوی آن دیده می‌شود. سیستم‌عامل TabPro S ویندوز 10 نسخه Home یا Pro است و یک کیبورد فول‌سایز نیز به صورت باندل در جعبه آن ارائه می‌شود که نقش کاور را نیز برای این مجموعه ایفا می‌کند.

Galaxy TabPro S - معرفی دیوایس تبدیل شدنی گلکسی تی پرو s

در بخش پورت‌های ارائه شده توسط TabPro S تنها یک پورت USB Type-C دیده می‌شود اما با یک اکسسوری جداگانه می‌توان یک پورت HDMI، یک پورت USB معمولی و یک USB type-C به این مجموعه افزود. این دیوایس 693 گرمی و 6.3 میلیمتری در دو نسخه وای‌فای و LTE‌ در ماه فوریه جاری به بازار عرضه شده و هنوز قیمت آن از سوی سامسونگ اعلام نشده است.

منبع

ارسال یک پاسخ