این گوشی تمام فلزی اسمارت‌فون جدید نوکیاست؟

0
2120
تصویری از گوشی تایید نشده ای از نوکیا

زمانی که در آوریل 2014 مایکروسافت بخش موبایل نوکیا را خریداری کرد بسیاری این معامله را به معنای پایان عمر این فنلاندی خوش‌نام دنیای موبایل قلمداد کردند در آن معامله اما نوکیا از تولید اسمارت‌فون تا پایان سال 2015 منع شده بود و اینک با سپری شدن این زمان ظاهرا این غول موبایل در حال بازگشت به این بازار است و تصاویری از یک گوشی فلزی این موضوع را تایید می‌کند.

تصویر منتشر شده توسط شبکه اجتماعی چینی Weibo گوشی ناشناخته‌ای را با لوگوی نوکیا در پشت آن به تصویر می‌کشد که با دو خط آنتن در بالا و پایین دستگاه، کاملا فلزی می‌نماید. از روی این تصویر به هیچ عنوان نمی‌توان در مورد مشخصات و حتی سایز صفحه‌نمایش گوشی اظهارنظر کرد اما با اندازه‌گیری‌های تقریبی می‌توان به سایز حداقل 5 اینچی این گوشی امیدوار بود.

تصویری از گوشی تایید نشده ای از نوکیا

پیش از این شایعات فراوانی در مورد بازگشت این شرکت به دنیای اسمارت‌فون در سال 2016 به میان آمده بود و جدی‌ترین خبر در این میان به CEO نوکیا، Rajeev Suri تعلق داشت که تلویحا این پیش‌بینی را تایید کرده بود. این البته اولین تلاش نوکیا برای بازگشت به بازار اسمارت‌فون و به طور مشخص کلاس هوشمندهای اندرویدی نیست و این شرکت تبلت Nokia N1 را نیز با طراحی داخلی و ساخته شدن توسط بک شرکت چینی، عرضه کرده بود. طبق گفته‌های تایید نشده نوکیا در سال 2016 سه اسمارت‌فون را برای عرضه در بازار آماده می‌کند که احتمالا یکی از آنها Nokia C1 نام دارد و ظاهرا با همین شرایط N1 یعنی طراحی داخلی و ساخته شدن توسط شرکت‌های دیگر (احتمالا فاکس‌‌کان) به بازار عرضه می‌شود و چه بسا تصویر فوق، نمایی از بخش پشتی همین مدل C1 باشد.

منبع

ارسال یک پاسخ