تصاویر جدیدی از پشت و روی شیائومی می Mix 2

0
2495
تصاویر جدیدی از پشت و روی شیائومی می Mix 2

چندی پیش تصویری منتسب به شیائومی Mi Mix 2 به عنوان نسل دوم این گوشی جنجالی که سال گذشته به نوعی به راه اندازنده کانسپت جدید دنیای موبایل یعنی گوشی‌های بدون حاشیه در بالا و پایین صفحه‌نمایش بود منتشر شد که تفاوت اصلی آن با Mi Mix سال گذشته به حذف تقریبی حاشیه زیر صفحه‌نمایش تعلق داشت. روز گذشته تصویر تازه‌ای از بخش پشتی شیائومی می Mix 2 در دسترس قرار گرفت و امروز نیز تصویر دیگری در دست داریم که از آن به عنوان بخش رویی این گوشی یاد می‌شود.

تصاویر جدیدی از پشت و روی شیائومی می Mix 2

تصویری که دیروز از پشت این گوشی منتشر شد شباهت کاملی به می میکس سال پیش داشت با این تفاوت که این بار این قسمت به صورت یک تکه ساخته شده و لبه‌های آن نیز اینک گردتر شده است در پایین به پورت USB Type-C و ظاهرا اسپیکرهای دوگانه بر می‌خوریم و در بالا نیز دو حفره که شاید لنزهای دوگانه دوربین یا یک لنز دوربین و یک سنسور اثر انگشت هستند دیده می‌شوند.

تصاویر جدیدی از پشت و روی شیائومی می Mix 2

اما تصویری که امروز منتسب به شیائومی می Mix 2 در دسترس قرار گرفته بالاخره نمایی از روی دستگاه را نشان می‌دهد. در این عکس بار دیگر حاشیه‌های پاین صفحه‌نمایش بسیار کمتر از آنچه سال گذشته دیده بودیم در نظر گرفته شده اما این با تصویر اولیه (اولین تصویر در بالا) چندان هماهنگ نیست و اندکی حاشیه بیشتری در پایین دیده می‌شود.

طبق اطلاعاتی که تا به امروز در مورد این گوشی در دست داریم، می میکس 2 دارای صفحه‌نمایش 6.4 اینچی AMOLED با وضوح QHD یا 2560×1440 پیکسلی بوده و اسنپ‌دراگون 835 همراه با 4 یا 6 گیگابایت رم دارد. حافظه داخلی نیز 128 یا 256 گیگابایت خواهد بود که در مورد این آخری احتمالا با رم 8 گیگابایتی روبرو می‌شویم.

خبرها و شایعات حاکی از این است که شیائومی می Mix 2 در 12 سپتامبر (21 شهریور) به صورت رسمی معرفی خواهد شد روزی که ظاهرا آیفون‌های جدید اپل نیز در همان روز معرفی می‌شوند!

منبع 1

منبع 2

ارسال یک پاسخ