تصاویری جدید از Xiaomi Mi Note 2 ؛ دو دوربین، شیشه خمیده

0
2379
تصاویر جدید xiaomi mi note 2

سری نوت در محصولات شائومی به دسته پرچمدار و برتر این برند تعلق دارد که مشخصاتی در سطح برترین‌ گوشی‌های بازار در آن به چشم می‌خورد. به تازگی تصاویری منتسب به Xiaomi Mi Note 2 منتشر شد که بسیاری از مشخصاتی که پیش از این در مورد این گوشی به بیرون درز پیدا کرده بوده را تایید می‌کند.

پنل خمیده

در تصاویری که در زیر مشاهده می‌کنید ویژگی خمیده‌ بودن صفحه‌نمایش از هر دو سوی گوشی تایید می‌شود، ویژگی جذابی که ظاهری همانند سری edge سامسونگ را به این مدل می‌بخشد.

تصاویر جدید xiaomi mi note 2

شایعات منتشر شده در مورد Xiaomi Mi Note 2 به ارائه آن با دو رزولوشن مختلف صفحه‌نمایش اشاره دارد که یکی 1080p و دیگری QHD یا 2560×1440 پیکسل است. این دو ورژن طبیعتا از لحاظ قیمتی تفاوت محسوسی را با هم خواهند داشت.

تصاویر جدید xiaomi mi note 2

دو دوربین در بخش پشتی

یکی دیگر از خبرهای تایید  نشده در مورد Note 2‌ در شایعات منتسب به این گوشی به حضور دو دوربین در بخش پشتی آن تعلق دارد که این مورد نیز در تصویری که در پایین از این مدل دیده می‌شود و به ظاهر یک تصویر رسمی یا Official از آن است کاملا تایید می‌شود. این دو دوربین همانطور که در عکس مشخص است در لبه بالایی و کناره سمت چپ همراه با فلش‌های LED دستگاه قرار گرفته و از این لحاظ شباهت نزدیکی به honor 8 پیدا کرده است.

تصاویر جدید xiaomi mi note 2

در این تصویر برخی از مشخصات Xiaomi Mi Note 2 نیز به چشم می‌خورد که بدون شک مهم‌ترین آن‌ها OLED بودن صفحه‌نمایش 5.5 اینچی دستگاه در کنار حافظه داخلی و حافظه رم دستگاه است که به ترتیب با 128 و 6 گیگابایت، خط و نشان بسیار بزرگی برای دیگر بزرگان این رده می‌کشد. چیپ‌ست پردازشی این گوشی نیز پیشرفته‌ترین راه‌حل پردازشی در دنیای موبایل یعنی اسنپ‌دراگون 821 است که می‌توان آن را نسخه بهینه شده‌ای از Snpadragon 820 شرکت کوالکام تلقی کرد. در حال حاضر اطلاعاتی در مورد قیمت و زمان ارائه Xiaomi Mi Note 2 به بازار منتشر نشده است.

منبع

ارسال یک پاسخ