هواوی پی 30 و پی 30 پرو با هر دو دوربین ویدئو می‌‌گیرند

0
2482
هواوی پی 30 و پی 30 پرو با هر دو دوربین عکس می‌‌گیرند

تا معرفی هواوی پی 30 و پی 30 پرو تنها چند روز دیگر زمان باقی‌ست و طبق انتظار هر روز اطلاعات تازه‌ای در مورد این دو گوشی منتشر می‌شود. یک هفته پیش Huawei P30 و P30 Pro با جزئیات لو رفتند و ماه قبل از آن نیز تصاویر P30 و P30 Pro منتشر شدند. طبق اطلاعات جدید در صورت خرید هواوی پی 30 و پی 30 پرو در روز حضور در بازار یعنی 6 آوریل از فروشگاه VivoCity، علاوه بر گوشی یک اسپیکر هواوی و یک ساعت هوشمند Huawei Watch GT نیز به خریداران آن اهدا می‌شود.

اما جالب‌ترین نکته در مورد این دو گوشی به امکانی تحت عنوان Dual-View Video تعلق دارد که در آن می‌توان با هر دو دوربین عادی و تله‌فتوی گوشی در بخش پشتی به صورت همزمان فیلم‌برداری کرد؛ این ویژگی که البته در آینده با یک آپدیت در اختیار کاربران هواوی پی 30 و پی 30 پرو قرار می‌گیرد می‌تواند نمائی باز و زوم شده از یک سوژه را در دو کادر کنار هم به نمایش بگذارد.

هواوی پی 30 و پی 30 پرو با هر دو دوربین عکس می‌‌گیرند

دیگر مشخصات تصویری این دو گوشی که در این نوبت به آنها اشاره شده است باید به دوربین 40 مگاپیکسلی مجهز به حسگر SuperSpectrum Sensor که قادر به تصویربرداری در آنچه super high ISO نامیده می‌شود بوده و برداشت ویدئو در نور کم نیز از قابلیت‌های آن اعلام شده است. در P30 Pro‌ همچنین ظاهرا از ویژگی زوم پریسکوپ (10 برابر زوم ترکیبی) همراه با لرزه‌گیر اپتیکال دست (OIS) و دوربین زمان پرواز (ToF) استفاده شده است.

منبع

ارسال یک پاسخ