تصویر واقعی الجی G6 را از یک زاویه دیگر ببینید

0
2150
تصویر جدید الجی G6

الجی G6 در طی دو هفته گذشته موضوع بسیاری از خبرها قرار گرفت. در ابتدا صفحه‌نمایش 5.7 اینچی +QHD آن رسما تایید شد، سپس تصویر بخش پشتی آن به لطف یک سازنده قاب منتشر شد، در ادامه احتمال ارائه ال جی G6 با گوگل Assistant موضوع خبری دیگر شد و در نهایت 3 روز پیش نیز تصویر واقعی از بخش بالایی گوشی با نمایی از کناره سمت چپ در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفت. امروز اما تصویر دیگری از این گوشی در دسترس قرار گرفته که با وجود آنکه همچنان نمای بالایی این مدل را به نمایش می‌‌گذارد اما این بار بخشی از کناره سمت راست نیز در کادر تصویر دیده می‌شود.

بدین‌ترتیب در الجی G6 نیز اسلات‌های حافظه و سیم‌کارت در سمت راست قرار دارند با این تفاوت که برخلاف G5 این اسلات از بخش پایینی به بخش بالایی دستگاه منتقل شده است. در تصویر قبلی منتشر شده از الجی G6 نیز چون گذشته دکمه‌های تغییر صدا در سمت چپ دیده می‌شود اما یک تفاوت بسیار مهم در این میان تفکیک شدن دکمه‌های ولوم پایین و بالا است که بسیاری از کاربران را راضی نگه خواهد داشت.

تصویر جدید ال جی G6

طبق آخرین اطلاعات به دست آمده LG G6 مطمئنا بدون امکان دسترسی به باتری طراحی شده اما این بار با بهره بردن از استاندارد IP، در برابر نفوذ آب مقاوم و گرد و خاک خواهد شد. خبر ارائه نشده Snapdragon 835 با این گوشی به دلیل روابط نزدیک سامسونگ با کوالکام و همکاری این شرکت در ساخت این چیپ‌ست یکی از نا امیدکننده‌ترین خبرهای روز در مورد LG به حساب می‌آید که بسیاری از کاربران امیدوارند به حقیقت نپیوندد. ال‌جی قرار است G6 را در 26 فوریه (8 اسفند) به صورت رسمی در کنگره جهانی موبایل، MWC 2017 در بارسلون اسپانیا معرفی کند و نبود جدیدترین پروسسور موبایلی در این مدل در حالی که اندکی بعد Galaxy S8 با این چیپ‌ست به بازار ارائه می‌شود به هیچ عنوان نکته جالبی محسوب نمی‌شود.

منبع

ارسال یک پاسخ