تصویر رسمی و مشخصات نسل سوم موتورولا موتو جی (Moto G)

0
1763
مشخصات و تصویر موتورولا موتو جی نسل سوم

این روزها خبرهای بسیاری زیادی در مورد نسل بعدی اسمارت‌فون‌های ارزان‌قیمت موتورولا یعنی کلاس Moto G به گوش می‌رسد. این اسمارت‌فون که قرار است طبق برنامه هفته آینده در 28 جولای (6 امرداد) رونمایی شود اینک تقریبا در شایعات مختلف تکمیل شده و امروز حتی تصویری نزدیک به عکسی رسمی نیز از آن منتشر شده است. البته هنوز ناگفته‌هایی در این مدل وجود دارد.

اطلاعات تازه در مورد نسل سوم Moto G از یک فروشنده سوئیسی به نام Digitec به دست آمده که در طی آن علاوه بر عکسی که در پایین مشاهده می‌کنید (که بسیار به عکس official نزدیک است) مشخصات نسبتا کاملی نیز از موتورولا موتو جی ارائه شده است که البته با توجه به برخی مشابهت‌های این مشخصات با موتو جی نسل قبلی، می‌توان حدس زد که بعضی از این نکات فنی هنوز واقعی و قابل اتکا نیستند.

مشخصات و تصویر موتورولا موتو جی نسل سوم

 

در لیست مشخصات فنی موتورولا موتو جی به صفحه‌نمایش 5 اینچی فول اچ‌دی اشاره شده که با وجود آنکه دور از انتظار به نظر می‌رسد اما در صورت به واقعیت پیوستن گام بزرگی رو به جلو محسوب می‌شود. در بخش پردازش موتورولا موتو جی از چهار هسته 1.7 گیگاهرتزی اسنپ‌دراگون و گرافیک Adreno 405 یاد شده که شباهت کاملی با چیپ‌ست Snapdragon 610 دارد البته در این مورد هنوز صحبت‌هایی مبنی بر امکان حضور نسخه ضعیف‌تر این چیپ‌ست یعنی Snapdragon 410 با چهار هسته 1.4 گیگاهرتزی نیز به گوش می‌رسد. 2 گیگابایت رم، 8 گیگابابت حافظه داخلی قابل ارتقا و پشتیبانی از LTE Cat.4 دیگر موارد اشاره شده از سوی این فروشنده را تشکیل می‌دهند. در این میان ظرفیت باتری مثل موتو جی قبلی از سوی این منبع 2070 میلی آمپر ساعت عنوان شده در حالی‌که پیش از این از باتری 2470 ساعتی سخن به میان آمده بود. دوربین‌٫ای اصلی و دوم 13 و 5 مگاپیکسلی در کنار ضد آب بودن دستگاه با استاندارد IPx7 سایر شایعات تایید نشده در مورد نسل سوم موتو جی را تشکیل می‌دهند.

مشخصات و تصویر موتورولا موتو جی نسل سوم

 

در لیست قیمت این فروشنده به قیمت 235 فرانک سوئیس اشاره شده که به 245 دلار آمریکا تعبیر می‌شود نکته‌ای که در صورت به واقعیت پیوستن، این گوشی را گران‌تر از نسل‌های پیشین آن جلوه می‌دهد.

ارسال یک پاسخ