تصویر واقعی نکسوس 6 هواوی را ببینید

0
2546
نمایش تصاویر نکسوس 6 هواوی

هواوی نیز همانند ال‌جی یکی از دو شرکتی ست که در سال جاری گوشی‌های جدید نکسوس شرکت گوگل را تولید خواهند کرد. از این دو گوشی تا به امروز اطلاعات فراوان و مشخصات تایید نشده فراوانی به بیرون درز پیدا کرده است و حتی چندی پیش تصویری از نکسوس ال‌جی نیز منتشر شد حالا نوبت هواوی ست که تصویر واقعی آن به نمایش گذاشته شده شود.

نکسوس 6 پیش از این رندرهای سه‌بعدی نیز در دسترس قرار گرفته بود و حالا تصویر واقعی منتسب به آن، تصاویر رندری را تا حدود زیادی تایید می‌کند. در این تصویر مجموعه دوربین اصلی در بخش پشتی برآمده بوده در زیر آن حسگر دایره‌شکل اثر انگشت دیده می‌شود. این گوشی که تا به امروز از آن با عنوان نکسوس 6 یاد می‌شد و شاید نام آن در آینده با توجه به 5.7 اینچی بودن صفحه‌‌نمایش تغییر کند طبق اطلاعاتی که تا به امروز به دست آمده دارای ابعاد 6.6×78.3×159.4 میلیمتری بوده و قطر آن در ضخیم‌ترین قسمت یعنی جایی‌که دوربین قرار دارد به 8.5 میلیمتر می‌رسد.

نمایش تصاویر نکسوس 6 هواوی

در بخش جلویی نکسوس 6 دو اسپیکر استریو در بالا و پایین صفحه‌نمایش QHD دستگاه قرار گرفته و در بخش پایینی نیز درگاه USB Type C دیده می‌شود.

پیش از این تصویری از گوشی 5 اینچی نکسوس ال‌جی نیز در دسترس قرار گرفته بود اما هنوز با اطمینان نمی‌توان در مورد صحت و سقم هر دو سری از این تصاویر اظهارنظر کرد.

منبع

ارسال یک پاسخ