LG G6 Mini به LG Q6 تغییر نام داد:‌ دوربین تکی، رم 3GB

0
1958
LG G6 Mini به LG Q6 تغییر نام داد :‌دوربین تکی، رم 3GB

دقیقا دو ماه پیش اطلاعاتی در مورد یک گوشی جدید شرکت ال‌جی که در آن زمان G6 Mini نامیده می‌شد منتشر گردید که یک گوشی با طراحی مشابه G6 را با صفحه‌نمایش کوچک‌تر اما با همان نسبت تصویر نشان می‌داد. امروز لیکر معروف، Evan Blass که وی را بیشتر با آی‌دی evleaks می‌شناسیم نام واقعی این گوشی را فاش کرد. LG Q6 ظاهرا نامی ست که نسخه مینی G6 با آن به بازار ارائه می‌شود؛ این اسمارت‌فون کد مدل آن M700 خواهد بود از هم‌اکنون پروسه تأیید FCC را نیز پشت سر گذاشته و همانطور که پیش از این می‌دانستیم قرار است با صفحه‌نمایش 5.4 اینچی و نسبت تصویر 18:9 به بازار عرضه شود.

LG Q6 با اینکه ابعاد صفحه‌نمایش کوچک‌ترین نسبت به G6 دارد اما با حفظ نسبت تصویر کشیده 18:9 ظاهرا همان جذابیت بصری مدل پیشین را ارائه می‌کند در Q6 طبق خبرهای منتشر شده، صفحه‌نمایش نزدیک به 80 درصد روی دستگاه را می‌پوشاند که این حتی از G6 که 78.6 درصد بخش رویی آن به صفحه‌نمایش اختصاص داشت نیز اندکی بیشتر است.

در بخش پشتی گوشی طبق اطلاعات به دست آمده تنها یک دوربین 13 مگاپیکسلی حضور دارد و حافظه رم آن نیز از 4 گیگابایت G6 اینک به 3 گیگابایت رسیده است. به جز این دو مورد اطلاعات دیگری در مورد این گوشی منتشر نشده و به عنوان مهم‌ترین نکته هنوز مشخص نیست که شرکت سازنده از چه پروسسوری در این مدل استفاده می‌کند هرچند حضور یک چیپ‌ست سری 6 کوالکام و شاید Snapdragon 660 از سایرین محتمل‌تر باشد.

منبع

ارسال یک پاسخ