شکل متفاوت حفره درون صفحه‌نمایش گلکسی +S10

0
2388
شکل متفاوت حفره درون صفحه‌نمایش گلکسی S10+

سامسونگ طبق معمول هر سال، به احتمال قوی در سه‌ماهه اول سال آینده میلادی از پرچمداران بعدی گلکسی S رونمائی می‌کند که گلکسی S10 و احتمالا گلکسی +S10 نام دارند در این رابطه اطلاعات زیاد و البته تأیید نشده‌ای منتشر شده که از آن جمله باید به لو رفتن طراحی گلکسی S10 با صفحه‌نمایش Infinity O، حضور پروسسور Exynos 9820 برای گلکسی S10 و سنسور اثر انگشت کوالکام زیر شیشه صفحه‌نمایش گلکسی S10 اشاره کرد. یکی از این خبرها به در نظر گرفته شده یک حفره در بالای صفحه‌نمایش دستگاه برای قرارگیری دوربین سلفی اشاره دارد که سامسونگ از آن با عنوان Infinity O یاد می‌کند. خبرهای جدید در مورد گلکسی +S10 حاکی از آن است که این حفره در این گوشی متفاوت از نسخه عادی S10 خواهد بود.

شکل متفاوت حفره درون صفحه‌نمایش گلکسی S10+
ایده‌های اولیه در مورد طرح سامسونگ برای دوربین‌های دوگانه سلفی

این خبر که توسط لیکر معروف Ice Universe منتشر شده همانطور که پیش از این مشخص شده بود به این واقعیت اشاره دارد که در S10 پلاس از دو دوربین سلفی بالای صفحه‌نمایش استفاده می‌شود و به همین علت اگر قرار به استفاده از فناوری Infinity O در این گوشی باید به بیش از یک حفره در بالای پنل نیاز داریم. این دو دوربین شامل یک دوربین عادی و یک نمونه واید می‌شود که به همین علت سایز آنها نیز متفاوت خواهد بود. از نگاه این لیکر، سامسونگ برای جا دادن این دو دوربین در بالای صفحه‌نمایش گلکسی +S10 از یک بریدگی قرصی‌شکل استفاده می‌کند که طبیعتا بزرگ‌تر از نسخه عادی S10 با یک حفره کوچک است.

شکل متفاوت حفره درون صفحه‌نمایش گلکسی S10+
کانسپتی از شکل احتمالی گلکسی S10 نسخه عادی

به جز دوربین‌های سلفی دوگانه و بریدگی متفاوت، S10 پلاس در مقایسه با نسخه عادی طبق خبرها و شایعات از سه دوربین در بخش پشتی بهره می‌برد، باتری آن دارای ظرفیت 4 هزار میلی آمپر ساعت است و نسبت صفحه‌نمایش به بدنه دستگاه نیز 93.4 درصد اعلام شده است. به جز این موارد تفاوت بزرگ دیگری ظاهرا بین این دو گوشی نیست و هر دو با یکی از دو پروسسور Exynos 9820 یا پردازنده هنوز معرفی نشده کوالکام با نام احتمالی Snapdragon 8150 عرضه خواهند شد و از سیستم‌عامل Android 9 Pie با رابط کاربری جدید One UI بهره می‌برند.

منبع

ارسال یک پاسخ