اولد ال‌جی در CES: غول 139 اینچی،”18 قابل لوله شدن

0
2474
تلویزیون های ال جی برای CES 2016

تلویزیون اولد ال‌جی: نمایشگاه CES علاوه بر تولیدات موبایلی و اسمارت‌دیوایس‌های مختلف همواره محلی برای نمایش فناوری‌های تازه در زمینه پنل‌های تصویری و تلویزیون‌های مختلف بوده است. شرکت ال‌جی در کنار سامسونگ از جمله نقش‌آفرینان اصلی در این میان بوده و قرار است مدل‌های مختلفی را در این کلاس ارائه کند از جمله این مدل‌ها یک نمونه 18 اینچی OLED قابل لوله شدن و یک غول 139 اینچی است.

CES 2016

پنل 18 اینچی اولد ال‌جی کاملا همانند یک ورق روزنامه قابل لوله شدن بوده و از این لحاظ ظرفیت‌های بالایی را ارائه می‌کند. در کنار این مدل یک پنل 55 اینچی اولد به نازکی یک ورق کاغذ توسط LG ارائه شده که به واقعیت پیوستن آن به دلیل خارج کردن تمامی مدارهای الکتریکی از آن و انتقال آنها به خارج از این پنل است. در نهایت مدل‌های 65 اینچی محدب و مقعر به نازکی یک کاغذ نیز توسط LG قرار است در CES امسال رونمایی شوند.

یک تلویزیون 55 اینچی دو رو که قادر است در هر سمت خود محتوای متفاوتی را به نمایش بگذارد یکی دیگر از پنل‌های هیجان‌انگیز LG برای CES 2016 است.

تلویزیون های ال جی برای CES 2016

به جز موارد مفهومی و کانسپت اشاره شده ال‌جی برای نمایشگاه CES امسال مدل‌های معمول و استانداردی که به مرحله تولید انبوه می‌رسند نیز در نظر گرفته است. دو مدل 65 و 77 اینچی اولد با قابلیت HDR برای دقت رنگ بسیار بالا و کنتراست فوق‌العاده از جمله این مدل‌ها به حساب می‌آیند.

یک تلویزیون 65 اینچی UHD بدون حاشیه صفحه‌نمایش در یک کنار یک نمونه 65 اینچی 8K و یک مونیتور 31.5 اینچی در همین قسمت جای می‌گیرند و یک نمونه 86 اینچی LCD با نسبت تصویر 58:9 نیز در لیست LG قرار دارد.

تلویزیون اولد ال جی - LG's 18-inch rollable OLED

منبع

ارسال یک پاسخ