تمدید مهلت شرکت در المپیاد تکنسین‌های ایران

0
1450

المپیاد تکنسین‌های ایران، با ابتکار شركت سامسونگ و همیاری سازمان آموزش فنی‌‌و‌‌حرفه‌ای کشور، اداره کل آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای استان تهران و مرکز تربیت مربی و پژوهش‌های فنی‌و‌حرفه‌ای برگزار می‌شود. مرحله مقدماتی المپیاد تکنسین‌های ایران، تمدید شد. مهلت شرکت در مرحله مقدماتی این المپیاد که پیش از این تا پایان روز جمعه 29 آبان ماه مقرر شده بود، برای یک هفته افزایش یافت.

Sponsored

علیرضا امیدوار، مدیر بخش مشارکت‌های اجتماعی سامسونگ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به زمان 10 روزه  که برای شرکت در مسابقه در نظر گرفته‌ بودیم، بسیاری از افراد درخواست کردند که این زمان افزایش یابد که برای امکان شرکت این افراد در المپیاد، زمان آن را تمدید کردیم تا تکنسین های فنی حرفه ای کشور بتوانند از جوایز بی نظیر این المپیاد بهره مند شوند» وی همچنین با اشاره به اینکه برنامه برگزاری مراحل بعدی این المپیاد همچنان بدون تغییر باقی می‌ماند، اضافه کرد: «مرحله اول و مقدماتی این المپیاد قرار بود روز جمعه 29 آبان ماه به پایان برسد ، به مدت یک هفته تمدید شد و داوطلبان همچنان می‌توانند با مراجعه به سایت المپیادwww.techolympiad.ir، وارد رقابت شوند. اما برنامه مراحل بعدی،‌ تا این لحظه تغییری نکرده است.»

المپیاد تکنسین‌های ایران، با ابتکار شركت سامسونگ و همیاری سازمان آموزش فنی‌‌و‌‌حرفه‌ای کشور، اداره کل آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای استان تهران و مرکز تربیت مربی و پژوهش‌های فنی‌و‌حرفه‌ای برگزار می‌شود. شرکت‌کنندگان در این المپیاد در چهار گرایش موبایل و تبلت، لوازم‌خانگی (یخچال و ماشین لباسشویی)، دستگاه‌های تهویه مطبوع (کولر گازی)، لوازم صوتی و تصویری (تلویزیون و سینمای خانگی) به رقابت می‌پردازند و داوطلبان بدون هیچ‌گونه محدودیتی می‌توانند به‌صورت رایگان در این رقابت‌ها شرکت کنند. درنهایت 10 نفر برگزیده هر گرایش وارد مرحله نهایی شده و به نفرات اول تا سوم هر گرایش به ترتیب 30، 20 و 10 سکه بهار آزادی به همراه لوح تقدیر از جانب شرکت سامسونگ اهداء خواهد شد.

ارسال یک پاسخ