جعبه،‌ تصاویر و مشخصات Xiaomi Mi A3 افشا شد

0
2156
جعبه،‌ تصاویر و مشخصات Xiaomi Mi A3 افشا شد

سال گذشته در چنین روزهایی،‌ شرکت شیائومی از گوشی‌های متفاوت خود در سیستم اندروید وان با نام Mi A2 و Mi A2 Lite را رونمایی کرد و حالا با نزدیک شدن به آن تاریخ،‌ خبرهایی در مورد Xiaomi Mi A3 در حال انتشار است. امروز اطلاعاتی در مورد این گوشی در دسترس قرار گرفته و علاوه بر تصاویر آن، جعبه و عکس‌های زنده این مدل نیز در دسترس قرار گرفته است. طبق این اطلاعات Xiaomi Mi A3 تفاوت‌های مشهودی را نسبت به Mi A2 تجربه کرده است.

جعبه،‌ تصاویر و مشخصات Xiaomi Mi A3 افشا شد

اولین تفاوت Xiaomi Mi A3 با Mi A2 سال گذشته در طراحی آن نهفته است جایی‌که مدل سال گذشته از بدنه فلزی بهره می‌برد اما در A3 با یک طراحی شیشه‌ای جایگزین شده است. این طراحی، A3 را تا حدودی به Mi CC9 که چندی پیش معرفی شد شبیه می‌نماید. Mi A2 دارای سنسور اثر انگشت در بخش پشتی بود اما در A3 از سنسور اثر انگشت در بخش پشتی خبری نیست که این معنایی جز سنسور اثر انگشت درون صفحه‌‌نمایش نحواهد بود. علاوه بر این در A2، جک هدست حذف شده بود اما ظاهرا این مورد اهمیت بالایی برای خریداران داشت چرا که در A3 بار دیگر این قطعه مهم به لیست مشخصات دستگاه افزوده شده است.

پردازش در این گوشی با اینکه در ابتدا فرض می‌شد که از طریق SD730 انجام می‌شود حالا مشخص شده که از طریق Snapdragon 665 که نسخه ملایمی از Snapdragon 660 دو سال پیش است،‌ انجام می‌پذیرد. صفحه‌نمایش دستگاه 6.08 اینچی با وضوح فول اچ‌دی پلاس است که یک ناچ نیم‌دایره بر بالای‌ آن دیده می‌شود. رم گوشی 4 گیگابایت بوده و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی دارد. اسلات حافظه microSD در Mi A2 جایی نداشت اما در Mi A3 این قابلیت بار دیگر تکرار شده است.

جعبه،‌ تصاویر و مشخصات Xiaomi Mi A3 افشا شد

در زمینه دوربین، Xiaomi Mi A3 از یک دوربین 32 مگاپیکسلی سلفی بر بالای صفحه‌نمایش بهره می‌برد و در بخش پشتی نیز سه دوربین 48، 8 و 2 مگاپیکسلی به چشم می‌‌خورد. ظرفیت باتری دستگاه 4,030mAh بوده و یک شارژر 18 واتی سریع نیز در آن حضور دارد. با توجه به این اطلاعات،‌ Mi A3 ظاهرا نسخه بین‌المللی Mi CC9e به حساب می‌آید و احتمالا به زودی به صورت رسمی معرفی می‌شود.

منبع 1

منبع 2

ارسال یک پاسخ