جوابیه سونی در مورد مسئله گوشی‌های ضدآب سونی

0
1825

چند روز پیش خبری در مورد مسئله ضدآب بودن گوشی‌های دارای استاندارد IP سونی منتشر شد که در طی آن با اشاره به تغییری در قسمت قوانین استفاده از دستگاه‌های این برند به کاربران توصیه شده بود که گوشی خود را زیر آب نبرند حالا سونی به این خبر واکنش مستقیم نشان داده و به نوعی از ایجاد نشدن تغییر در شرایط و طراحی گوشی‌های دارای استاندارد ضدآب IP سخن گفته است.

بیانه سونی که از طریق نماینده رسمی این برند در ایران به دست ما رسیده اینگونه است:

«Sony Mobile به ارائهٔ بالاترین استانداردهای کیفیت محصول و پشتیبانی از مشتریان متعهد است. مدل‌هایی از Xperia که دارای درجه‌های مختلف در برابر مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد غبار هستند، به‌طور مستقل و براساس استانداردهای محافظت در برابر نفوذ (IP) که در این صنعت مورد استفاده قرار می گیرند، ارزیابی شده اند.
ما از کیفیت دستگاه‌های Xperia که دقیقاً بر اساس استانداردهای فنی ساخته‌شده و برای استانداردهای بالای عملکرد در شرایط استفادهٔ عادی طراحی‌شده‌اند، اطمینان کامل داریم.

sony سونی - ضدآب
تغییراتی که به تازگی در دستورالعمل‌های راهنمای مشتریان داده‌ایم، برای تشریح واضح‌تر بهترین شیوه‌های محافظت از دستگاه برای استفادهٔ روزمره بوده است. ما اقدامات احتیاطی لازم و شاخص‌های ویژهٔ رتبه‌بندی در برابر نفوذ را برای کمک به مشتریان در محافظت از تبلت یا تلفن هوشمندشان در راستای ضمانت قابل اجرایی که ارائه‌ می‌کنیم، به اطلاع آنان می‌رسانیم.

ما همچنین به تازگی محتوای بازاریابی بصری‌مان را برای توصیهٔ بهتر استفادهٔ مناسب از دستگاه‌هایمان به‌روز کرده‌ایم. شرایط ضمانت ارائه‌شده برای محصولاتمان هما‌ن‌طور باقی می‌مانند و هرگونه نگرانی مشتریان کماکان به‌صورت مورد به مورد و در راستای این شرایط مورد بررسی قرار خواهد گرفت.»

ارسال یک پاسخ