ال‌جی G Flex را برای جانشین V10 فراموش می‌کند؟

0
1950
احتمال کنسل شدن G Flex 3

گوشی‌های خمیده سری Flex ال‌جی یکی از معدود طرح‌های نوین سازندگان گوشی‌های موبایل در چند سال اخیر به حساب می‌آید. این سری که در CES 2015، نسخه G Flex 2 به آن عرضه شد حالا ظاهرا در حال فراموش شدن به نفع یکی از محصولات جدید ال‌جی یعنی V10 است. گزارش‌های جدید حاکی از آن است که احتمالا برای تولید جانشین V10، تولید G Flex 3‌ متوقف می‌شود.

این روزها با نزدیک شدن به زمان نمایشگاه CES 2016 انتظارها برای رونمایی از G Flex 3‌ در این رویداد بزرگ در حال افزایش است اما خبرهای جدید از حذف احتمالی این سری حکایت دارد در این گزارش آمده است که ال‌جی احتمالا به طور کامل از ساخت G Flex 3 صرفنظر می‌کند و در این گزارش نیز هیچ دلیلی برای انجام این عمل ذکر نشده است. پیش از این گزارش‌ کاملا متفاوتی در این زمینه منتشر شده بود که در طی آن به ارائه این مدل در مارچ 2016 اشاره شده و حتی برخی از مشخصات کلیدی آن همچون بدنه فلزی، صفحه‌نمایش 6 اینچی QHD و چیپ‌ست پردازشی Snpadragon 820 نیز مشخص شده بود.

احتمال کنسل شدن G Flex 3

در این گزارش همچنین به زمان معرفی جانشین LG G4 یعنی G5‌ در آوریل 2016 و جایگزین LG V10 در نیمه دوم سال 2016 اشاره شده است.

منبع

ارسال یک پاسخ