پروژه موبایل هولوگرافیک Hydrogen به تاریخ پیوست!

0
1390
پروژه موبایل هولوگرافیک Hydrogen به تاریخ پیوست!

اوائل تابستان دو سال پیش بود که گوشی Hydrogen One به عنوان پروژه جدیدی از شرکت سازنده دوربین Red مطرح شد؛ این موبایل هولوگرافیک طبق ادعای شرکت سازنده قادر بود با فناوری خاصی که آن را نانوتکنولوژی می‌نامید امکان مشاهده محتوا در بعدهای دیگر را به بدون نیاز به عینک فراهم کند. از مرحله حرف تا عمل و تا ارائه این موبایل هولوگرافیک مدت طولانی سپری شد و در نهایت محصول ارائه شده به بازار، انتظارها در مورد این گوشی را برآورده نساخت تا جایی‌که قرار بود نقص‌های این پروژه در نسل بعدی آن برطرف شود. حالا مشخص شده که نباید منتظر نسل بعدی چرا که ظاهرا کل پروژه به تاریخ پیوسته‌ است!

پروژه موبایل هولوگرافیک Hydrogen به تاریخ پیوست!

تحول جدید در پروژه موبایل هولوگرافیک شرکت Hydrogen با خبری از سوی  Jim Jannard، موسس و بنیان‌گذار این کمپانی اعلام شده که در طی آن Jennard از بازنشستگی و کنار گذاشته شدن پروژه Hydrogen سخن گفته است. موسس این کمپانی، علت اصلی اتخاذ این تصمیم را به «مشکلات سلامتی» مرتبط دانسته و ادامه داده که با وجود کنار گذاشته شدن این پروژه، موبایل Hydrogen One‌ هنوز پشتیبانی‌هایی را در آینده دریافت خواهد کرد.

Jennard در این زمینه می‌گوید:

«من 45 سال گذشته را در حال ساخت اختراعات تلفیق‌شده با هنر، گذرانده‌ام و حالا 70 ساله شده و چند مشکل سلامتی دارم. حالا این زمان بازنشستگی من است. من پروژه HYDROGEN را تعطیل می‌کنم [و] حرفه‌ای که شامل RED Digital Cinema ،Oakley و HYDROGEN می‌شود را پایان می‌بخشم.»

گوشی هیدروژن بالاخره با قیمت گزاف 1,300 دلاری به بازار عرضه شد اما با این قیمت گزاف مشخص نیست که چه نوع کاربرانی جذب این اسمارت‌فون شده‌اند یا اینکه در آینده خواهند شد و بدین‌ترتیب با توجه به استقبال نچندان دلگرم‌کننده از هیدروزن وان و کنار رفتن موسس این شرکت از این پروژه باید آن را برای همیشه به دست تاریخ بسپاریم.

منبع

ارسال یک پاسخ