وان پلاس 2 (OnePlus 2) حسگر اثر انگشتی قوی‌تر از اپل دارد

0
1789
حسگر اثر انگشت در وان پلاس 2

سال گذشته در زمان معرفی اولین محصول شرکت OnePlus یعنی One، این برند روزها و هفته‌ها قبل از معرفی رسمی با تیزرهای مختلف هربار اطلاعاتی جزئی در مورد این گوشی در اختیار کاربران قرار می‌داد. این رویه دقیقا امسال نیز در حال تکرار شدن است و هر بار اطلاعات تازه‌ای در مورد وان پلاس 2 در دسترس قرار می‌گیرد آخرین تکه این اطلاعات به حضور حسگر اثر انگشت در این گوشی اشاره دارد.

چند روز پیش به حضور چیپ‌ست اسنپ‌دراگون 810 در وان پلاس 2 اشاره شده بود که این مسئله نگرانی‌هایی در مورد احتمال گرم شدن بیش از اندازه گوشی ایجاد می‌کند. دیگر نکته‌ای که از طریق یک تیزر در مورد OnePlus 2 اطلاع‌رسانی شد به معرفی شدن رسمی آن از طریق واقعیت افزوده یا Virtual Reality است. وان‌پلاس بدین منظور از یک Cardboard مخصوص ساخته شده با مواد قابل بازیافت و با پوششی ویژه جهت دفع کثیفی و آلودگی استفاده می‌کند. کاربران با استفاده از این کارد‌بورد می‌توانند گوشه‌های پنهان OnePlus 2 را حین معرفی رسمی ببینند. حضور USB Tye-C در این مدل نیز پیش از این در مورد OnePlus 2 مشخص شده است.

حسگر اثر انگشت در وان پلاس 2

آما آخرین جزء افزوده شده به اطلاعات در مورد وان پلاس 2 به حضور حسگر اثر انگشت تعلق دارد. وان‌پلاس به این نکته اشاره کرد که حسگر اثر انگشت این مدل از حسگر مشابه اپل سریع‌تر و دقیق‌تر است که ادعای بزرگی در این زمینه به حساب می‌آید. وان‌پلاس همچنین به این نکته اشاره کرده که این شرکت در وان‌پلاس وان نیز به این علت از حسگر اثر انگشت استفاده نکرده که تکنولوژی آن در زمان چندان دقیق و سریع نبوده و سرعت آن از زمان وارد کردن پسورد به صورت کلاسیک و سنتی کمتر است.

حسگر اثر انگشت در وان پلاس 2

منبع

ارسال یک پاسخ