رخنه‌ بزرگ: همه اطلاعات گوگل پیکسل 3 ایکس‌ال لو رفت!

0
2000
رخنه‌ بزرگ: همه اطلاعات گوگل پیکسل 3 ایکس‌ال لو رفت!

شرکت گوگل اواسط مهرماه گذشته از دو گوشی پرچمدار خود با نام‌های گوگل پیکسل 2 و پیکسل 2 XL رونمائی کرد و انتظار آن می‌رود که در همین زمان یعنی نزدیک به یک ماه دیگر از پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس‌ال نیز رونمائی کند. در این شرایط که گمانه‌زنی‌هائی در مورد مشخصات این دو گوشی از منابع مختلف به گوش می‌رسد حجم وسیعی از اطلاعات مربوط به گوشی پیکسل 3 ایکس‌ال منتشر شده که در آن نه‌تنها طراحی و شکل ظاهری گوشی مشخص شده بلکه محتویات جعبه دستگاه و حتی تصاویر منتسب به دوربین این گوشی نیز در دسترس قرار گرفته است.

نخستین تصاویر منتسب به پیکسل 3 ایکس‌ال بخش روئی و پشتی دستگاه را نشان می‌دهد که اولین نکته چشمگیر در آنها حضور notch بزرگ و نچندان زیبای بالای صفحه‌نمایش است در این قسمت ظاهرا به جز دوربین سلفی، از یک سنسور اینفرارد برای تشخیص چهره استفاده شده و اسپیکر تماس نیز به جز وظیفه اصلی حود به عنوان یکی از اسپیکرهای استریوی این مدل عمل می‌کند.

Google Pixel 3 XL Google Pixel 3 XL

بخش پشتی گوشی تقریبا شباهت کاملی با Pixel 2 XL سال گذشته دارد و به جز سنسور اثر انگشت که در نیمه بالائی و در مرکز قرار  دارند بار دیگر شاهد حضور تنها یک دوربین در این بخش هستیم.

رخنه‌ بزرگ: همه اطلاعات گوگل پیکسل 3 ایکس‌ال لو رفت!

جدا از این تصاویر، عکس‌های دیگری حاوی اسکرین‌شات‌های بنچ‌مارک AIDA64 دیده می‌شود که در آن به کارکرد Active Edge اشاره شده است؛ قابلیتی که در آن با فشردن کناره‌های گوشی، گوگل Assistant ظاهر می‌شود و به وضوح به نقش HTC‌ در طراحی گوشی اشاره دارد. این بنچ‌مارک همچنین به باتری 3,430mAh این مدل و صفحه‌نمایش 6.71 با ووضح 1440×2960 پیکسلی اشاره می‌کند. البته ذکر این نکته ضروری‌ست که بنچ‌مارک‌هائی از این دست معمولا در مورد اندازه پنل دچار اشتباه می‌شود و به همین علت سایز 6.71 اینچی ممکن است صحیح نباشد.

Google Pixel 3 XL Google Pixel 3 XL

تصویر دیگری که از پیکسل 3 ایکس‌ال در دسترس قرار گرفته، محتویات جعبه این گوشی را نشان می‌دهد که در آن ظاهرا بالاخره یک هدست همراه گوشی ارائه شده است. این هدست‌ها از لحاظ ظاهری مشابه هدست‌های 160 دلاری Pixel Buds به نظر می‌رسند با این تفاوت که این بار آنها سیمی هستند. دیگر محتویات این جعبه همان‌هائی هستند که همراه پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال نیز ارائه می‌شوند که شامل یک کابل USB-C به USB-C، یک مبدل USB‌ فول‌سایز به USB-C، یک تبدیل USB-C به جک 3.5 میلی‌متری هدست و البته شارژ می‌شوند.

رخنه‌ بزرگ: همه اطلاعات گوگل پیکسل 3 ایکس‌ال لو رفت!

بقیه تصاویر  پیکسل 3 ایکس‌ال بیشتر به خود دستگاه مربوط می‌شوند و آن را در دست نشان می‌دهند. نکته مشهود در این  تصاویر سایز نچندان بزرگ گوشی و chin (لبه پائینی صفحه‌نمایش) نسبتا بزرگ آن است که از روی آن می‌توان با اطمینان از بزرگ نبودن پنل در حد 6.71 اینچ سخن گفت.

Google Pixel 3 XL Google Pixel 3 XL
Google Pixel 3 XL Google Pixel 3 XL

دیگر تصاویر این قسمت به نسخه سفید گوشی اشاره دارد که نکته جالب در آنها رنگ لیموئی دکمه پاور است.

Google Pixel 3 XL Google Pixel 3 XL Google Pixel 3 XL

در سایز اطلاعات منتشر شده از سوی لیکر این گوشی به امکان شارژ وایرلس دستگاه اشاره شده و عکس‌هائی گرفته شده با این دوربین نیز به اشتراک گذاشته شده است. با توجه به فاصله بیش از یک ماه تا معرفی رسمی Pixel 3 و Pixel 3 XL می‌توان با اطمینان از ادامه یافتن رخنه اطلاعات در مورد این دو گوشی تا زمان معرفی آنها سخن گفت.

منبع 1

منبع 2

منبع 3

منبع 4

ارسال یک پاسخ