ساعت آتاری برای بازی‌خورها می‌آید؟

0
3361
ساعت آتاری برای بازی‌خورها می‌آید؟

نام آتاری برای چندین نسل یادآور لحظاتی خوش و خاطراتی فراموش نشدنی‌ست این شرکت خوشنام در عرصه بازی‌های کامپیوتری حالا ظاهرا قصد آزمون عرصه دیگری را دارد. ساعت آتاری که ورژن خاصی از ساعت کیک‌استارتری Gameband به حساب می‌آید دارای طراحی جذاب به رنگ قرمز و بندی با طراحی خاص است که جلوه دوچندانی به آن می‌بخشد. این ساعت آتاری دارای صفحه‌‌نمایش AMOLED با ابعاد 1.6 اینچی بوده و از پروسسور Snpadragon Wear 2100 بهره می‌برد. وضوح صفحه‌»مایش در این ساعت مربع‌شکل 320×320 پیکسل است.

نوع بازی‌های قابل انجام روی این ساعت البته برخلاف انتظار بازی‌های با گرافیک بالا و پیچیده نیست و برخی بازی‌های ساده‌تر در آن همانند Pong، Crystal Castel و Asteroids در آن قابل انجام است. این ساعت دارای یک اسلات حافظه با امکان ارتقا تا 256 گیگابایت بوده و علاوه بر قابلیت انتقال موسیقی و تصاویر، می‌توان بازی‌های کامل را نیز از طیق یک اپ به نام PixelFurnace به آن انتقال داد. امکان بازی کردن از طریق اتصال ساعت به کامپیوتر نیز وحود دارد.

این ساعت با 20 بازی از پیش نصب شده که در رده mini-games قرار دارند ارائه می‌شود و طبیعتا امکانات دیگر ساعت‌های هوشمند همچون پشتیبانی از نمایش اعلان برنامه‌ها،‌ تقویم، دفترچه تلفن، شماره‌گیر و … نیز در آن وجود دارد. این ساعت در حال حاضر با قیمت 99 دلار قابل پیش‌-سفارش از طریق کیک‌استارتر است و همانند تمامی پروژه‌های مشابه هیچ تضمین خاصی برای تکمیل و ارائه به همین صورت (حتی در صورت به حد نضاب رسیدن رقم درخواستی پروژه) وجود ندارد. رقم درخواستی برای اجرای این پروژه تنها 75 هزار دلار تعیین شده که در زمان نکارش این مطلب در حدود 48 هزار دلار آن تامین شده وبا توحه به 36 روز باقی مانده تا پایان این پروژه به سادگی می‌توان حدس زد که این هزینه و بیشتر از آن کاملا تامین خواهد شد.

منبع

ارسال یک پاسخ